یادداشت:

سه سال پر برکت در دوران رئیسی عزیز

امیدواریم در انتخابات پیش رو باز رئیس جمهوری در سطح رئیسی عزیز انتخاب شود و اگر می خواهیم گرفتار دولت های تنبل و پرمدعا و غربگرا نشویم باید به رئیس جمهور و کاندیدایی رای دهیم که افکار وسیاست های دولت آقای رئیسی را دنبال می کنند
سه سال پر برکت در دوران رئیسی عزیز
1403/03/23 - 18:20
تاریخ و ساعت خبر:
194426
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کرمان محمود زارعی فعال فرهنگی و عضو کمیته مکتب شهید سلیمانی طی یادداشتی نوشت: شاید ۳سال قبل که برای انتخاب رئیس جمهور سیزدهم پای صندوق های رای می رفتیم هرگز فکر نمی کردیم قبل از اینکه دوره ۴ساله اول تمام شود مجددا قرار باشد رئیس جمهور انتخاب کنیم. اما دریک حادثه تلخ رئیس جمهور دوره سیزدهم را از دست دادیم.
این سه سالی که رئیسی عزیز دوره سیزدهم را اداره می کردخدمات بسیار پر برکتی را برای کشور داشتند.
این دوره سه ساله با اینکه کوتاه بود اما به اندازه ده ها سال دولت ها خدمت کرد. از راه اندازی ده ها و صدها کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل ،بیمه همگانی،ارتباط با کشور های همسایه ،برقراری ارتباط با کشورهایی که چندین سال با ایران قطع رابطه کرده بودند،تحریم های ظالمانه را دور زدن ،فروش نفت بیش از پیش،صادرات کالاهای غیر نفتی،ساخت راه ها و مسکن و برخی کارهای نا تمام عمرانی که برخی از آن ها ده ها سال معطل مانده بودندهمه و همه خدماتی بود که در دولت سیزدهم و همین دوره سه ساله انجام گرفت .
از نظر سیاست خارجی اقدامات خیلی خوبی را در دولت سیزدهم انجام شد علاوه بر آن کشورهایی که که قطع رابطه کرده بودند با برخی سازمان های اقتصادی مانند سازمان شانگهای و بریکس ایران عضو شدند و همچنین توانستند در همین دوره سه ساله بسیاری از جاهایی که مشکل کم آبی بود را حل کنند شبکه برق را پایدار کردند و خلاصه در این سه سال که فرصتی کم بود خدمات خوبی انجام گرفت،و رئیسی به عنوان شهید خدمت واقعا مردم در تشییع جنازه ایشان حماسه آفریدند و قدردانی کردند رهبری عزیز ملت ایران فرمودند این حماسه با شرکت گسترده در انتخابات کامل خواهد شد
امیدواریم در انتخابات پیش رو باز رئیس جمهوری در سطح رئیسی عزیز انتخاب شود و اگر می خواهیم گرفتار دولت های تنبل و پرمدعا و غربگرا نشویم باید به رئیس جمهور و کاندیدایی رای دهیم که افکار وسیاست های دولت آقای رئیسی را دنبال می کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید جمهور، شهید ایت الله رئیسی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو