انتخاب مردم؛ نزدیک ترین شخص به شهید رئیسی

مردم ایران انتخاب خواهند کرد و این انتخاب مردم اینبار در سیر اینرسی جهانی بسیار موثر است. انتخابی که طبق قانون صرفا برای چهارسال نیست واگر فرد صالحی برگزیده شود میتواند طوری خدمت کند که نتایجش تا سال ها برای کشور، منطقه وحتی در سطح جهانی بروز پیدا کند.
انتخاب مردم؛ نزدیک ترین شخص به شهید رئیسی
1403/03/26 - 15:12
تاریخ و ساعت خبر:
194531
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان جنوبی - فاطمه محمدزاده در یادداشتی پیرامون شاخصه های رئیس جمهور از منظر مردم ایران اسلامی بعد از شهادت آیت الله رئیسی نوشت : اینرسی جهان در حال تغییر است و نقطه آغاز این تغییر انقلاب ۵۷ بود؛ روزنه ای در انبوهی از تاریکی!
دموکراسی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار ترین عنصر منطقه است و هیچ کس قادر به کتمان این مضمون نیست.
و اینجا بزنگاه تاریخ است و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم دوراهی حسینی و یا یزیدی.
مردم ایران انتخاب خواهند کرد و این انتخاب مردم اینبار در سیر اینرسی جهانی بسیار موثر است.
انتخابی که طبق قانون صرفا برای چهارسال نیست واگر فرد صالحی برگزیده شود میتواند طوری خدمت کند که نتایجش تا سال ها برای کشور، منطقه وحتی در سطح جهانی بروز پیدا کند.
ما این را لمس کرده ایم و با روی کار آمدن شهید رئیسی عزیز؛ رئیس جمهور محترم ومغتنم مشاهده کردیم که تمام مشکلات و مسائل کشور ریشه ای و ساختاری حل میشد، طوری که خروجی اش تا سال های آینده نیز ظاهر خواهد شد.
مکتب شهید رئیسی
شهید رئیسی عزیز یک مکتب بود و چنان جهادی کار میکرد که شب و روز نمیشناخت.
شهید رئیسی عزیز فرصت پشت میز نشستن نداشت و مرد میدان بود، چرا که دور ترین نقاط کشور که شاید فرماندار منطقه شان آنجا را درک نکرده بود توسط شهید رئیسی درک شده بود.
علاوه بر جهادی بودنش، ایدئولوژی انقلاب اسلامی را در پیش گرفته بود و با صراحت تمام شعار های انقلاب اسلامی را سر میداد البته که برای موضع صریحش چه اهانت ها که میشنید و چه قضاوت هایی که میشد.
شهید رئیسی عزیز معتقد بود نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران باید مستقل باشد؛ این یکی از مهم ترین عناصر انقلاب بود.
از ظرفیت داخل استفاده میکرد و هم زمان روابط بین المللی را نیز دنبال میکرد.
تفکرش این بود ارتباطات بین المللی بایستی ذیل منافع ملی باشد؛ تفاوتی نمیکند روسیه باشد، چین باشدویا آمریکا! اگر منافع ملی حفظ شدارتباط میگیریم واگر نشد کشورمان را منتظرکولی بازی کشور ها نمیگذاریم و واقعا هم منتظر نمیگذاشت انگار مرد میدان دیپلماسی هم بود که در این سه سال عزت ملی ما طوری رقم خورد که بعد از شهادت ایشان نود مقام خارجی برای تسلیت راهی کشور شدند و یک چهارم جهان عزای عمومی اعلام کردند و حتی برای ایشان در سازمان ملل مراسم برگزار شد.
اما برجام نیز از این قاعده مستثنی نیست!ودولت آینده نیز بایستی مثل دولت شهیدجمهور باج به کسی ندهد.
آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود!
نمیگذاریم یک بار دیگر کسی رأی بیاورد که مردم را معطل برجام کند، نه تنها سفره مردم را بلکه جان مردم را!
یادمان باشد، حافظه ی تاریخی مان ضعیف نشود، فراموش نکنیم که حتی واردات واکسن کرونا را به برجام تعمیم میدانند و ما عزیزانمان را از دست میدادیم.
در عرصه ی منطقه، دید کلان دولت شهید رئیسی نسبت به مسئله ی فلسطین دید روشنی بود، طبق وظیفه ی شرعی و حتی انسانی فلسطین مورد حمایت قرار میگرفت حواسمان باشد بار دیگر دولتی را انتخاب کنیم که در هیاهوی نظم نوین جهانی مهره ها را جا به جا نکند و غده سرطانی اسرائیل از روی زمین محو شده و نابود گردد.
شهید رئیسی دلسوز مردم بود، برای مشکلات مردم بغض میکرد، زمانی که موقع دفاع از مردم بود صدایش را بالا میبرد و زمانی که وقت دفاع از خویش بود مانند ثانیه های مناظره اش میبخشید.
شهید رئیسی عزیز نمیگذاشت حرف آقا روی زمین بماند، نگاهش به انگشت اشاره ی آقا بود و برای همین بود که عاقبتش شد شهید رئیسی چرا که ولایت پذیر بود.
حواسمان باشد در انتخابات ما به شخص رأی نمیدهیم بلکه به یک ایدئولوژی رأی میدهیم، ایدئولوژی ای که با انتخاب یک شخص بر جامعه حاکم میشود.
بنابراین انتخاب ما میتواند تا سال ها و تا گسترده ی جهانی مؤثر واقع شود.
شهید رئیسی ِ دیگر
باید نزدیک ترین شخص به شهید رئیسی عزیز را انتخاب کنیم تا یک بار دیگر شاهد میز نشینی نباشیم، رئیس جمهور نباید پشت میز نشین باشد باید تا زانوهایش پر گِل شود بسان شهید رئیسی، باید باتقوا و متدین نیز باشد و همچنین متخصص و متعهد.
شخصی را انتخاب کنیم که سابقه خوبی داشته و برنامه های خوبی دارد.
صرفا به شنیده ها اکتفا نکنیم، ببینیم کارنامه ها چند مرده حلاجند!
باید دید کارنامه ی اجرایی چه طور است؟ کارنامه ی مبارزه با فساد چه طور است؟ نظر کارشناسی کاندیدا در رابطه با مسائل مهم کشور تز جمله اقدامات راهبردی و برنامه هفتم توسعه چیست؟
آیا در این زمینه ها حرفی برای گفتن دارد؟
باید دید اشخاص نزدیک کاندیدا چه کسانی هستند؟ نخبه های کشوری؟ و یا افرادی که سال ها در رأس بوده اند و کاری نکرده اند و امروز یادشان افتاده و مجدد ادعا میکنند که میخواهند کار کنند!
خلاصه که فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد!
مردم باری دیگر به برکت خون شهدای خدمت حماسه خواهند آفرید و هم مشارکت حداکثری خواهند داشت و هم اصلح ترین شخص را برخواهند گزید ان شا ء الله.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، شهید جمهور، رئیس جمهور اصلح،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو