یادداشت

رسانه ها با آگاهی و پرسش گری؛ روایتگری دروغین غرب را به چالش کشیدند

رسانه که خود مهمترین ابزار جنگ نرم جبهه استکبار بوده است حالا با خمیرمایه آگاهی و پرسش‌گری در میان بسیاری از جوانان و دانشجویان جهان در جنگ غزه، روایتگری دروغین غرب از آن را به چالش کشیده است.
رسانه ها با آگاهی و پرسش گری؛ روایتگری دروغین غرب را به چالش کشیدند
1403/02/25 - 11:34
تاریخ و ساعت خبر:
193284
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ سلیمان دلیریان کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا و غرب نشان می دهد شکاف بین حاکمیت و جامعه مدنی از تصور دولتمردان آمریکایی فراتر است و همانطور که 57 سال قبل، جنبش دانشجویی دانشگاه کلمبیا باعث عقب‌نشینی امریکا از جنگ ویتنام شد، مجددا به صحنه اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در قبال مساله فلسطین تبدیل شده و با بیداری ملت‌های دیگر در سراسر جهان، چهره واقعی صهیونیست‌ها و حامیان آنها نمایان تر می شود.
رهبر حکیم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳، نامه‌ای را خطاب به جوانان آمریکایی و اروپا منتشر نمودند که امروز‌ با توجه به خیزش جوانان آمریکایی-اروپایی علیه جریان سلطه‌ اهمیت آن بیشتر مشخص می‌شود. ایشان در بخشی از این نامه اشاره به یکی از مصادیق تضاد در سیاستگذاری‌های غرب، در پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل اشاره نمودند..
و حالا خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان اقصی نقاط جهان منجر به بهت زدگی و وحشت جریان‌های پنهان و آشکار قدرت در آمریکا و غرب شده است.
افکار عمومی دنیا هم درحال رصد این خیزش می باشد و توجه بسیاری از رسانه‌ها در روزهای اخیر را به خود جلب کرده است.
رسانه که خود مهمترین ابزار جنگ نرم جبهه استکبار بوده است حالا با خمیرمایه آگاهی و پرسش‌گری در میان بسیاری از جوانان و دانشجویان جهان در جنگ غزه، روایتگری دروغین غرب از آن را به چالش کشیده است و آثار این بیداری تاریخی در میان دانشجویان بسیاری از کشورهای جهان محدود به حال نخواهد بود و آینده تاریکی در انتظار جریان سلطه خواهد بود.
امروز در جامعه آمریکایی می بینیم که دولت و حامیان رژیم‌صهیونیستی عملا قدرت اقناع جامعه مدنی در خصوص سیاست‌های حمایتی خود از اسرائیل را ندارد و این مساله قطعا به نقطه عطفی بر تحولات و دیدگاه‌های ضد دولتی در آمریکا و غرب تبدیل خواهد شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، کارشناس مسائل سیاسی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو