به همت بسیج جامعه زنان لرستان برگزارشد

دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب

دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب با حضور جمعی از خواهران بسیجی استان در دهکده مقاومت سید الشهدا خرم آباد برگزار شد.
دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب
1402/12/20 - 15:19
تاریخ و ساعت خبر:
191025
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران هدف از برگزاری این دوره را تقویت و تبیین هویت زن مسلمان انقلابی و همین طور هویت زن مسلمان خواند.
سپهوند به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ما به استناد فرمایش حضرت آقا در راستای روایتگری که فرمودند: بنده همییشه می گویم شما روایت کنید حقایق جامعه و کشور خودتان را و انقلابتان را اگر شما روایت نکنید دشمن روایت میکند و هر جور که دلش میخواهد توجیه میکند و دروغ می گوید با توجه به این مسئله روایتگری که بسیار مهمی است دوره آموزشی توسط جامعه زنان لرستان با موضوع تربیت روایان جایگاه و نقش زن دراسلام و مقایسه با غرب در اسفند ماه 1402 برگزار شد.
وی با بیان اینکه در جنگ روایت های امروز بر سر جایگاه زن، نیازمند روایت گری درست و به جا است خاطر نشان کرد: بانوان کشورمان ما الحمد الله از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه روایت گری برخوردار هستند تربیت و آموزش بانوان در این راستا لازم و اجرایی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان با بیان اینکه دختران علاقمند به روایتگری در زمینه زن و خانواده در دوره تربیت راویتگری شرکت داشتند گفت: برای دوره تربیت راویان از استادان مجرب با ظرفیت استان استفاده شد.
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان مخاطب شناسی، جنگ رسانه ای، زبان رسانه ای و هنری، چگونگی روایت گری موثر، جایگاه زن در اسلام و تمدن اسلامی، الگوهای زن موفق اسلامی، جایگاه زن در غرب و تمدن مادی، پاسخ به شبهات در حوزه جایگاه زن در اسلام و غرب و نیز ارائه عملی روایتگری را از جمله سرفصل های این دوره عنوان کرد.

سپهوند ادامه داد و گفت: این دوره که به مدت سه روز در دهکده مقاومت سید الشهدا خرم آباد برگزار شد پس از پایان یافتن دوره گواهی پایان دوره به متربیان ارائه شد.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان لرستان، مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان، سپهوند، دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب، زنان پژوهشگری ، پژوهشگری حوزه زن ، زن در اسلام ، جایگاه زن در غرب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو