اقتدار امروز نظامی کشور حاصل ایده رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است

کارشناس مذهبی گفت: اقتدار نظامی و داشته های عزتمند امروز کشور بر پایه ایده و آرمان‌های رزمندگان دیروز کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.
اقتدار امروز نظامی کشور حاصل ایده رزمندگان ۸سال دفاع مقدس  است
1403/01/28 - 12:07
تاریخ و ساعت خبر:
192152
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عذرا یار احمدی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار ما در خرم آباد گفت: پاسخ ایران به حمله اسرائیل از زوایای مختلف حائز اهمیت است.؛ چه بخواهیم چه نخواهیم بدلیل دخالت قدرت‌های بزرگ در خاورمیانه، هنوز قدرت نظامی تعیین کننده معادلات منطقه است.
وی ابراز داشت: تا زمانی که یک تسلط امنیتی پایدار و بازدارنده وجود نداشته باشد حرص غارت منابع عظیم موجود در این گوشه جهان پایان نخواهد یافت.
یار احمدی اظهار داشت: شرایط جغرافیایی، تاریخی ، فرهنگی و اقتصادی ایران چنانچه دارای آن قدرت نظامی بازدارنده باشد، می تواند معادلات منطقه را تنظیم و پایانی باشد بر قرن‌ها جنگ و کشتار و ویرانی؛ و ترسیم یک چشم انداز زیبا مبتنی بر آسایش و آرامش و پیشرفت برای کل کشورهای منطقه.
کارشناس مذهبی در ادامه گفت: اقتداری که توسط فرزندان ملت ایران تحت عنوان《 وعده صادق و تنبیه متجاوز》صورت گرفت، نشان داد که ایران سرافراز عملا به آن جایگاه لازم برای پذیرش نقش آفرینی در صلح و ثبات منطقه بر پایه تمام موئلفه های قدرت‌افزا رسیده است.
کارشناس فرهنگی حملات ترکیبی را حکم یک مانور دانست و افزود: این حملات ترکیبی یک حکم مانور است و جلوی چشم جهانیان نمایش داده شد، بیش از همه، قدرت‌های بزرگ جهان را متوجه توانمندی‌های ایران نمود.
یار احمدی تصریح کرد: علی رغم خبر از روز و ساعت شلیک موشک‌ها و تشکیل یک جبهه متحد برای ردگیری و دراختیار داشتن فرصت برای ایجاد تمام تمهیدات لازم، نتوانستند جلوی غرش آنان را بگیرند.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دهه ها سال است که اسرائیل با زور و قلدری و کشتار بی رحمانه از کشورهای عرب زهره چشم گرفته است اظهار داشت: رژیم صهیونیست به پشتیبانی آمریکا و غرب بعنوان نماینده آنها و با یدک کشیدن پشتیبانی ناتو، زمینه غارت ثروت خاورمیانه را فراهم آورده بود. گرچه از سال‌های گذشته هیمنه آن شکسته شده بود ولی آنچه در اسرائیل اتفاق افتاد پایان چندین دهه کشتار و تجاوز و ویرانی را به ارمغان آورد.
وی افزود: خاورمیانه، پس از این سیلی دلچسب، با توجه به توانمندی لازم و حفظ موئلفه های قدرت، ایران تکیه گاه و ضامن امنیت آن خواهد بود.
کارشناس مذهبی ادامه داد و خاطر نشان کرد: اقتدار نظامی و داشته های عزتمند امروز کشور بر پایه ایده و آرمان‌های رزمندگان دیروز کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس شکل گرفته که با خون پاک خود نداشته های میدان نبرد را جبران، و راه عظمت و پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را با آن خون‌های پاک امضا نمودند.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اقتدار نظامی ایران اسلامی ، عزت ملت ، هشت سال دفاع مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو