دیگر محله‌ما هم‌شهیده زن دارد ...

امروز مردم‌محله ۱۷ شهریور (شادآباد)، با فائزه رحیمی اولین شهید زن در منطقه ۱۸ تهران وداع خواهند کرد.
دیگر محله‌ما هم‌شهیده زن دارد ...
1402/10/16 - 21:52
تاریخ و ساعت خبر:
178660
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از تهران، آیین وداع با پیکر مطهر «شهیده فائزه رحیمی» بامداد امروز جمعه ۱۵ دی ماه در معراج شهدای تهران و بعد از آنجا در نماز جمعه تهران و سپس در ساعت ۱۴ از مسجد قائم (عج) در منطقه ۱۸ تهران تشییع خواهد شد.
شهیده فائژه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان در رشته امور تربیتی در تهران و از فعالان اردوهای جهادی بود که در انفجار تروریستی روز‌چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در کرمان به شهادت رسید.

پیکر مطهر این بانوی شهید که اولین شهیده دانشگاه فرهنگیان است، شامگاه ۱۴ دی، از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد.همچنین وی در دوران کودکی در این محله به دنیا آمد و پدر و مادر و بستگان ایشان نیز از اهالی همین محله بودند و سپس ذر ایام بزرگسالیه به محله تهرانسر واقع در محله دستغیب نقل مکان کردند.
شهادت این بانوی شهیده و معلم نمونه و رتبه برتر که از خادمین و فعالان فرهنگی مجتمع امام رضا(ع)نیز بود را خدمت همه مردم و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
منطقه 17 تهران، اولین شهید زن ، فائزه رحیمی ، شهید عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان ، دانشجوی شهید ، معلم شهید
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو