پویش مهر فاطمی در ارومیه 13 زن زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگرداند

با اجرای پویش مهر فاطمی در ارومیه 324 زندانی جرایم غیرعمد که 13 نفر از میان زنان زندانی بودند از بند زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
پویش مهر فاطمی در ارومیه 13 زن زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگرداند
1402/10/17 - 11:05
تاریخ و ساعت خبر:
178674
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان غربی : اختتامیه پویش مهر فاطمی در استان آذربایجان غربی طی مراسمی روز شنبه ۱۶ دی ماه همزمان با چهارمین روز از هفته زن، در محل کانون اصلاح و تربیت شهرستان ارومیه با حضور مسئولین و خیّرین و نیکوکاران برگزار شد.

مراد فتحی مدیر کل زندان ها و اقدمات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی و نائب ریس ستاد دیه استان در این مراسم گفت : به همت خیّرین ، نهاد ها و ستاد دیه تعداد 324نفر از زندانیان جرایم غیر عمد امروز آزاد شدند که ۱3 تن از این افراد بانوان هستند .
فتحی افزود: پویش مهر فاطمی از شهادت تا ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام ویژه آزادسازی مادران زندانی جرائم غیرعمد مالی یکی از برنماه های مصوب ستاد بزرگداشت زن و خانواده استان بود که به همت بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه زنان و مشارکت قشرهای مختلف مردم و بانوان کارآفرین در حوزه صنعت این پویش اجرا و موجبات آزادسازی مادران زندانی همزمان با گرامیداشت هفته زن فراهم گردید.

حجت الاسلام حیدری زاد امام جمعه موقت ارومیه نیز دراین مراسم گفت : قیمت و بهای انسان به اندازه اعمال خیر و نیکی است که انجام می دهد و دستگیری از نیازمندان یکی از این نیکی هاست.
حیدری زاد با اشاره به تفاوتهای مبنایی و فکری مفهوم آزادی در جهان بینی اسلامی و غربی افزود: نعمت آزادی و برگشت به آغوش جامعه و خانواده حرکتی الهی و خدایی است و این نجات بخشی توسط خییرین خصوصیت وارستگان و هدف دین مبین اسلام است .
در گلریزانی که در طی مراسم برگزار شد به همت خیّرین و نیکوکاران حاضر در برنامه ، یک مادر و دختر خردسالش با جمع آوری مبلغ یک میلیارد ریال از بند نسوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

اجرای گروه سرود، اهداء هدایا به نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی، تجلیل از فعالان و خیّرین پویش مهر فاطمی و قرائت شعر توسط نازیلا کاظم علیلو شاعر برجسته ارومیه ای در مدح سردار دلها حاج قاسم و حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.





در حاشیه مراسم، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های مددجویان اندرزگاه نسوان زندان ارومیه و نیز محصولات عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب مکتب حاج قاسم جهت بازدید شرکت کنندگان برپا گردید.





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پویش، مهر فاطمی، ارومیه، زن، زندانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو