گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت کابوس دشمنان بشیریت / وقتی دشمن زبون از عاشقان مکتب سلیمانی انتقام می گیرند

گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت که این روزها به کابوس دشمنان بشریت تبدیل شده است، مرهون رشادت ها و مجاهدت های سربازانی است که برای آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران نیم خیز شده و لحظه شماری می کنند.
گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت کابوس دشمنان بشیریت / وقتی دشمن زبون از عاشقان مکتب سلیمانی انتقام می گیرند
1402/10/17 - 11:52
تاریخ و ساعت خبر:
178687
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان - از ملیحه سادات ضیایی در یادداشتی به تحلیل چرایی عملیات تروریستی در مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و نوشت : دنیای استکبار که ضربات سهمگینی را در میادین نیرد متحمل شده است، انتقام شکست های پیایی خود را با انفجارهای بزدلانه از مردان و زنان و کودکانی می گیرد که برای ابراز عشق و دلداگی به سردار مبارزه با تروریسم در مراسم گرامیداشت آن فاتح دلها شرکت کرده بودند.
....
بوی خون آید ز کرمان بوی خون بی گناه
بوی غلتیدن درون عشق با فریاد و آه
بوی پرواز جوان و پیر و زن آید به گوش
راه آزادی کماکان بگذرد از وعده گاه 1

حادثه ناجوانمردانه انفجار تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنان شد، که در بین آنان زنان و کودکان بسیاری هم بودند، موجب تالم و تاثر فراوان گردید و بار دیگر موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام و قیام عاشورا بود، که به واسطه اخلاص، تواضع، شجاعت، فداکاری، ولایت‌مداری و استقامت در برابر دشمنان اسلام و ملت ایران ایستاد و قهرمان ملت شریف، شهیدپرور و سرافراز ایران شد، لذا دشمنان آن شهید والامقام با این اقدامات کوردلانه و ناجوانمردانه هیچ دستاوری را کسب نمی‌کنند و فقط روسیاه عالم خواهند شد.
آنها نشان دادند شعار زن، زندگی، آزادی برایشان بازیچه ای است برای تحریک احساسات و عواطف زنانه و به صحنه کشاندن زنان بی بصیرت و نا آگاه و طعمه قرار دادن آنان بر ای اهداف پلیدشان ..
دنیای استکبار که ضربات سهمگینی را در میادین نیرد متحمل شده است، انتقام شکست های پیایی خود را با انفجارهای بزدلانه از مردان و زنان و کودکانی می گیرد که برای ابراز عشق و دلداگی به سردار مبارزه با تروریسم در مراسم گرامیداشت آن فاتح دلها شرکت کرده بودند.
گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت که این روزها به کابوس دشمنان بشریت تبدیل شده است، مرهون رشادت ها و مجاهدت های سربازانی است که برای آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران نیم خیز شده و لحظه شماری می کنند.
دشمنان دنیای اسلام و ایران اسلامی بدانند که سربازان راهِ روشن سردار سلیمانی ، پاسخ هایی سخت و پشیمان کننده برای طراحان این جنایت وحشیانه تدارک دیده اند و نشان خواهند داد که ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده و عزم آهنین آنها در مسیر محو شرارت و اشغالگری ایجاد نماید.
و اکنون هنگام آن است که جهان و جهانیان چشم بر روایت های دروغین رسانه های دروغ پرداز غرب ببندند و فداکاری و ایستگادگی ملت بزرگ ایران پای آرمانهای نظام و انقلاب را به عینه نظاره کنند. و بدانند آرزوی زمین خوردن پرچم شهدا را به گور خواهند برد. ملت ایران، که سلیمانی‌ها ی بسیاری را فدای راه حسین ع کرده‌اند ، در برابر ضربه هایی که دشمن از روی بغض و کینه و حقارت بر پیکر ما وارد میکند کوتاه نخواهیم آمد .
و ما زنان پیرو مکتب زینب سلام الله علیها که با فرهنگ فاطمی بزرگ شده ایم، پا به پای سربازان انقلاب زینب گونه می ایستیم و با ایستادگی و مقاومت خود در برابر یاوه گویان و کسانی که با اشعار متوهمانه قصد فریب و سو استفاده را دارند مقابله کرده و به دهان آنان مشت محکم می زنیم .
ضمن عرض تسلیت به خانواده های عزادار این شهدا به آنها می گویم خوشحال باشید که عزیزان شما از این حادثه با لب خندان و روی خونین به ملاقات سید و سالار شهدا رفته اند و اکنون همراه آن حضرت، امام شهدا و حاج قاسم عزیز نزد خداوند متعال متنعم‌اند.
برای مجروحان آرزوی سلامتی می‌نمائیم و از مردم قهرمان ایران می‌خواهیم با بصیرت همیشگی خود در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند.

1. مصطفی خنجرپور شاعر کهگیلویه و بویراحمدی برای حادثه خونین کرمان



انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، جبهه مقاومت، مکتب سلیمانی ، نابودی دشمنان اسلام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو