جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در استان تهران برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی با نام «تن‌پوش نور» از هفته بزرگداشت مقام زن امسال آغاز شده و تا هفته حجاب و عفاف ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد.
جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در استان تهران برگزار می شود
1402/10/18 - 11:47
تاریخ و ساعت خبر:
178715
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: سمیه ناصریان اظهار کرد: میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی است تا به صورت ویژه به مسأله زنان و خانواده و نقش همسری و مادری در سطح جامعه و حکمرانی بپردازیم، نقشی که این روزها عده‌ای به دنبال کمرنگ کردن آن هستند.
وی با اشاره به نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب از نگاه امامین انقلاب، عنوان کرد: اسلام سیاسی بر خلاف اسلام سنتی با محوریت امام خمینی (ره) و پرچمداری مقام معظم رهبری بر حضور اجتماعی زنان با حفظ حریم عفاف و اولویتِ خانواده تاکید داشته و توانسته با فقه پویا و امروزی به این حضورِ اجتماعی معنا دهد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به کاستی‌هایی که در مسائل حقوقی زنان وجود دارد، افزود: ضعف‌هایی در محور قرار دادن خانواده در قوانین وجود دارد که نیازمند پیگیری ویژه بالاخص از سوی کمیسیون امور بانوان مجلس و مدیرکل زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
ناصریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن هفته زن با سالروز شهادت سردار سلیمانی و برگزاری برنامه‌ها با تمرکز بر مقاومت و پایداری، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بیش از دو هزار برنامه از جمله در محورهای برگزاری یادواره‌های شهدای زن، همایش‌ها و نشست‌های مادران قهرمان‌پرور و جشن‌های میدانی میلاد بانوی دوعالم در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.
وی، برپایی نمایشگاه‌های چند روزه، مانورهای فرهنگی، سرودها و تئاترهای میدانی با اجرای دخترانِ نونهال، نامگذاری میادین و بوستان‌ها به نام شهدای زن، اجرای پویش‌های مادرانه در شبکه‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در استان تهران برشمرد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از آغاز برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی با نام " تن‌پوش نور" از هفته زن ۱۴۰۲ تا هفته عفاف و حجاب ۱۴۰۳ خبر و ادامه داد: در این راستا جلساتی با حضور طراحان لباس، مزون‌داران ،هنرجویان و مربیان هنرستان‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار شده و تا پایان بهمن ماه دو کارگاه آموزشی استانی و حداقل ۱۸ ورکشاپ شهرستانی با حضور اساتید خبره کشوری برگزار خواهد شد، محور جشنواره در زمینه لباس اجتماع، کیف، کفش و مقالات علمی پژوهشی است.
ناصریان ابراز امیدواری کرد توجه ویژه به مسئله زنان در کنار خانواده و احصاء و حل نظام مسائل آنان که طی چند سال اخیر جزو اهداف بسیج جامعه زنان است، بتواند در ایجاد تمدن نوین اسلامی و تربیت نسل ظهور تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره مد و لباس، مسئول بسیج جامعه زنان استان تهران، هفته زن، هفته عفاف و حجاب، سمیه ناصریان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو