مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی؛

مکتب حضرت زهرا(س)، بهترین الگو برای بانوان شاغل است

زنگویی گفت: بانوان شاغل برای حضور در اجتماع باید از مکتب حضرت زهرا سلام الله الگو بگیرند که جامع ترین و کامل ترین الگوست.
مکتب حضرت زهرا(س)، بهترین الگو برای بانوان شاغل است
1402/10/19 - 10:04
تاریخ و ساعت خبر:
178783
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در آیین تجلیل از بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی ادامه داد : دید مثبت مدیران شرکت های آب و برق در حمایت از بانوان قابل تقدیر است.
وی افزود :الگو برداری از حضرت فاطمه زهرا، افتخاری برای بانوان است و باید همواره این الگو معرفی شود .
مدیرکل بانوان استانداری ادامه داد: مهمترین شاخصه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تمشیت اهل خانه بود که نمونه بارز آن در همسرداری و تربیت فرزندان است و اکنون این وجهه شخصیتی الگوی بانوان ایرانی است.
وی یادآور شد : وجهه اجتماعی حضرت زهرا هم شاخص بوده که بروز آن در جامعه کنونی می تواند زنان مسلمان را از الگوهای غربی بی نیاز کند.
زنگویی عنوان کرد : ایشان به عنوان مفسر قرآن و محدث در جامعه آن زمان شناخته شده بود و حضور سیاسی حضرت هم به وضوح احساس می شد.
وی گفت: بصیرت از دیگر خصوصیات بارز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که بر هیچ کس پوشیده نیست و تأثیر گذاری ایشان بر همه مشخص بود.
مديرکل دفتر بانوان استانداری با اشاره به حضور اقتصادی حضرت زهرا در جامعه آن زمان گفت: حضرت زهرا آن زمان صاحب بنگاه اقتصادی و پول ساز فدک بود لذا امروز بانوان شاغل در ادارات در اجتماع حضور دارند و باید برای حل تعارضات شغلی از حضرت فاطمه زهرا الگو بگیرند.
زنگویی تأکید کرد: باید مراقبت بود که در ارتباط اجتماعی، زنان دچار غرب زدگی نشوند و امید است شمار مدیران زن افزایش یابد و با مکتب حضرت زهرا در جامعه ظاهر شوند.
انتهای‌ پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی ، آیین تجلیل از بانوان شاغل در صنعت آب و برق، خراسان جنوبی، فاطمه الزهرا(س) ، الگوی زنان مسلمان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو