عفت زن ایرانی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشورهای سهم ویژه‌ای دارد

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان، گفت: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی زن، محجبه، شریف و در متن و محور تحولات عالم قرار دارد، به گونه‌ای که فرهنگ‌ساز، تمدن‌ساز و انقلابی است.
عفت زن ایرانی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشورهای سهم ویژه‌ای دارد
1402/10/20 - 09:35
تاریخ و ساعت خبر:
178815
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، زینب زاله صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز مادر و روز زن در مجتمع دخانیات کردستان، به نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جایگاه والای زن اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که زن تنها نباید به امر خانه‌داری بپردازد، بلکه باید در تمام جهات جامعه حضور فعال داشته باشد.
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی زن، محجبه، شریف و در متن و محور تحولات عالم قرار دارد، به گونه‌ای که فرهنگ‌ساز، تمدن‌ساز و انقلابی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز در نظام اسلامی ما صدای زنان، رساتر از مردان بوده، و کارکرد زن انقلابی در درون و بیرون از خانواده که همانا منشا گرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام و ائمه‌ معصومین است کاملا مشهود و تعیین‌کننده است.
عفت زن ایرانی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشورهای سهم ویژه‌ای دارد
مدیر مجتمع دخانیات کردستان نیز در این مراسم به جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا (س)، از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می‌داند که پایه و اساس زندگی و خانواده بر روی آن شکل گرفته و دوام می‌یابد.
عیسی کرمی، وجود مبارک حضرت زهرا (س) را مایه فخر و برکت برای همه زنان جامعه برشمرد و افزود: الگوگیری از این شخصیت بزرگوار می‌تواند مایه آرامش، موفقیت و سعادتمندی آنان را فراهم نماید.
وی یادآور شد: حجب، حیا، ادب و عفت زن ایرانی، سهم ویژه‌ای در تبلیغ و انتقال فرهنگ تابناک انقلاب اسلامی به سایر کشورهای دنیا داشته و بحمدالله زنان جامعه ما، با بینش و بصیرتی که از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته‌اند، در برابر هجمه‌های استکبار جهانی به ارزش‌های اسلامی همچون کوه راسخ و استوار ایستاده و از تزلزل بنیان خانواده‌ها بشدت جلوگیری می‌کنند.
کرمی یادآوری کرد: ما در مجتمع دخانیات استان کردستان افتخار همکاری با ۱۰ نفر از خواهران تحصیلکرده، توانمند و منضبط داریم که با حضور در واحدهای مختلف ادارات مجتمع، به بهترین شکل فعالیت می‌نمایند.
در این مراسم از بانوان مجتمع دخانیات کردستان تجلیل به عمل آمد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن در اندیشه های مقام معظم رهبری ، زن در اندیشه های امام خمینی (ره) ، زیست عفیفانه، انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو