مدرس دانشگاه در گفتگو با زنان نیوز :

مهمترین رسالت بانوان، تربیت فرزندانی قاسم‌پرور است

مدرس دانشگاه گفت: مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی تربیت فرزندانی قاسم‌پرور است زیرا دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا این نسل را پیاده کننده نقشه‌های شوم خود در کشور کند.
مهمترین رسالت بانوان، تربیت فرزندانی قاسم‌پرور است
1402/10/20 - 13:19
تاریخ و ساعت خبر:
178816
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ زهره قاسمی، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی تربیت فرزندانی قاسم‌پرور است زیرا دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا این نسل را پیاده کننده نقشه‌های شوم خود در کشور کند.
وی ادامه داد: همان گونه که حضرت فاطمه (س) امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را تربیت کرد تا تاریخ ساز اسلام شوند، امروز مادران باید با تربیت نسل قاسم پرور راه بانوی دو عالم را ادامه دهند.
قاسمی افزود: امروز امنیت خاورمیانه و کشورهای عربی و نابودی داعش را مدیون سردار سلیمانی هستیم و مادر شهید سلیمانی نیز نقش بی بدیلی در تربیت این سرباز رشید اسلام داشت که مثال زدنی است و با کلام قابل توصیف نیست.
وی تصریح کرد: امروز دشمن نقشه‌های خود را با جنگ روایت ها و نبرد شناختی در فضای مجازی پیاده می‌کند و اگر ذهن نسل آینده کشور خالی باشند، سرباز دشمن می شوند.
مدرس دانشگاه گفت: مادران باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان الگوی تربیتی خود استفاده کنند تا بتوانند فرزندان خود را در عصر کنونی در مقابل جریان نفوذ دشمن بیمه کنند.
قاسمی ادامه داد: دشمن سعی دارد نقش زنان را در خانواده و تربیت نسل کم رنگ کرده و از بین ببرد اما در کشور ما بانوان قلب خانواده محسوب شده و نقش مهم و خطیر همسری و فرزندی را بر عهده دارند.
وی افزود: بانوان در طول تاریخ نقش آفرینی های بسیاری کردند و حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س)، حضرت خدیجه (س) تنها چند نمونه از الگوهای موفق زنان تاریخ ساز و تاثیرگذار بودند و امروز مادران باید با تربیت نسل قاسم پرور راه بانوان تاریخ ساز اسلام را ادامه دهند.
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن از مکتب سردار سلیمانی هراس دارد و بانوان باید با تربیت نسل قاسم پرور به تاسی از مکتب سردار دلها، ریشه دشمنان نظام و اسلام را بخشکانند.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رسالت، بانوان، نسل قاسم پرور، دشمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو