فیلم / تغییر نام مرکز پیش دبستانی به نام تنها شهیده شهرستان قرچک

نامگذاری مکان ها به نام شهدا، زنده نگه داشتن ارزش ها است. رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان کرد: یک مسئله‌ی دیگر هم همین‌ نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها است، شهر باید مزیّن شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ همه باید بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می شود. از این رو به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن، در اقدامی ابتکاری و هوشمندانه، با حضور خانم نجاریان مسئول محترم بسیج جامعه زنان شهرستان و خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری قرچک این مرکز به نام شهیده سکینه افرازه نام گذاری شد.
فیلم / تغییر نام مرکز پیش دبستانی به نام تنها شهیده شهرستان قرچک
1402/10/25 - 16:58
تاریخ و ساعت خبر:
178943
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نامگذاری مکان ها به نام شهدا، زنده نگه داشتن ارزش ها است. رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان کرد: یک مسئله‌ی دیگر هم همین‌ نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها است، شهر باید مزیّن شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ همه باید بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می شود.
از این رو به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن، در اقدامی ابتکاری و هوشمندانه، با حضور خانم نجاریان مسئول محترم بسیج جامعه زنان شهرستان و خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری قرچک این مرکز به نام شهیده سکینه افرازه نام گذاری شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تنها شهیده قرچک، شهید سکینه سرافرازه، تغییر نام مرکز پیش دبستانی به نام شهیده قرچک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
چند رسانه ای
V
آرشیو