جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران :

دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا با دل و زبان و عملشان پای‌کار انقلاب بودند و همین پای‌کار بودن شهدا دستاوردهای بزرگی را برای انقلاب رقم زده، چون با ابزارهای مادی نمی توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.
دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم
1402/10/18 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
178971
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، سردار علی فدوی،جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در حاشیه ی همایش خورشید ولایت در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در پاسخ به سوال اهداف دشمنان نظام از دشمنی با ایران گفت : اکنون در ایامی قرار داریم که با اندوه همراه شده که دشمنان و تروریست‌ها در یک اقدام خبیثانه عده‌ای از کودکان، زنان، مردان ما را در کرمان شهید کردند. از روز اول انقلاب اسلامی تا ۲۲بهمن‌ماه دشمنان نظام هیچ گاه سازمان‌یافته به این خاک حمله نکردند؛ اما بعد از پیروزی آمریکا به‌صورت سازمان‌یافته حمله کردندد، اما باید بدانند که یک ماه دیگر ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا خبیث و هم دستانش همچنان در راس دشمنی با ایران قرار دارند و دشمنی آنان همچنان ادامه دارد.
فدوی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم و این را نباید در عوامل مادی و دنیایی جستجو کرد؛ بلکه علت را باید در قرآن جستجو کنیم.خداوند متعال در قرآن فرموده که من پیروزی جبهه حق را ضمانت می‌کنم و طبق فرموده امام خمینی (ره) ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه را خدا مشخص می‌کند.
وی افزود: ما از زمانی که شروع کردیم در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار گرفتیم و موشک‌های سیستمی که دشمن هرگز قادر به مقابله با آن‌ها نیست را ساخته‌ایم و این تنها گوشه‌ای از قدرت و توانمندی ماست.
وی گفت : وعده‌ خدا حق است و در وعده تخلف نیست‌،خباثت‌های صهیونیست‌ها از زمان پیامبر اسلام وجود داشته و اکنون هم کودکشی و قتل‌عام زنان و کودکان بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار دیگر شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل از جمله آمریکا و همراهانش بوده و آشکارشدن دروغ‌های بزرگ صهیونیست‌ها برای ملت‌های جهان از دیگر شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی تصریح کرد: شهدا با دل و زبان و عملشان پای‌کار انقلاب بودند و همین پای‌کار بودن شهدا دستاوردهای بزرگی را برای انقلاب رقم زده، چون با ابزارهای مادی نمی توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام، ایران اسلامی قوی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو