فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان :

مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به خوبی انجام دادند و حال نوبت رسالت ماست که نسل امروز و فردا را با نگاه شهدای عزیزآشنا کنیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت امروز ما با سایر کشورها متفاوت است و دشمنان اسلام و کشور با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند.
مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به خوبی انجام دادند و حال نوبت رسالت ماست که  نسل امروز و فردا را با نگاه شهدای عزیزآشنا کنیم
1402/10/11 - 12:48
تاریخ و ساعت خبر:
178977
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان در حاشیه برنامه همایش تجلیل از مقام زن و مادر که در سالن همایش های شورای شهر زاهدان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار زنان ایران ضمن تبریک میلاد پر سعادت حضرت زهرا سلام الله گفت : مقام شهید و شهادت بسیار پر ارزش است و در تمامی مکاتب جایگاه ویژه و پر ارزشی برای آن تصور شده است؛ مسئله مهم در این مورد این است که اگر مادران شهدا نبودند شهیدان رشد و پرورش پیدا نمی کدند و ما باید همیشه یادمان باشد مادران شهدا حقی بزرگ را به گردن همه ما دارند و ما همه وظیفه داریم تا آخرین حد و توان خود به این عزیزان خدمت کنیم.
وی ادامه داد: امروز رسالت بزرگی که بر شانه های همه ما گذاشته شده این است که فرهنگ مهم و ارزشمند شهادت را برای نسل های آینده انتشار دهیم. اگر به این مهم اهتمام نداشته باشیم باید به نسل های بعدی پاسخگو باشیم؛ پدران و مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به خوبی انجام دادند و ما امروز باید نسل امروز و فردا را با نگاه شهدای عزیز آشنا بکنیم.
فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: وضعیت امروز ما با سایر کشورها متفاوت است و دشمنان اسلام و کشور با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند. آنها بنا دارند تا گذشته پر افتخار ما را در چشم نسل جدید و آینده پشیمان کنده و به آنگونه ای که می خواهند جلوه دهند و امروز انتظار این است که مادران و پدران شهدا همچنان در این مسیر نقش آفرین باشند. جامعه امروز ما به شدت به نقش آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان عزیز نیاز دارد و شما عزیزان باید میدان دار و نقش آفرین در جامعه باشید.
شفائی خاطرنشان کرد: سبک زندگی مردمان ما در معرض توجه جدی دشمنان است و آنان به دنبال آن هستند تا بتوانند بر سبک زندگی مردم تاثیر بگذارند و همین فرهنگ عظیم را از مردم ما بزدایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش تجلیل از مقام زن و مادر ، سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه سلمان، مادران شهدا ، تجلیل از مقام زن و مادر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو