اجرای جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم» در زاهدان

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان از برگزاری اولین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم» در شهرستان زاهدان خبر داد.
اجرای  جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم» در زاهدان
1402/10/10 - 17:16
تاریخ و ساعت خبر:
178978
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، حسن نکویی مسئول بسیج ادارات در گفتگو باوخبر نگار زنان ایران، از برگزاری اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا، کارمندان بسیجی و سخنران کشوری ۱۲ دی ماه در محل سینما هلال زاهدان برگزار و از مدیران کل فرماندهان پایگاهها و کارمندان تراز مکتب حاج قاسم تجلیل خواهد شد.
وی افزود: سردار سلیمانی انسانی مؤمن عاشق خداوند، فردی پیشرو، پیشتاز و خدا باور بود گفت: حاج قاسم اقیانوسی از ارادت و دریای بیکرانی از معرفت بود و یک عمر به صورت مؤمنانه، خالصانه و عاشقانه در این راه گام برداشت که باید برای همگان الگو قرار گیرد.
نکویی گفت : به سبب خلوص نیت خداوند وی را به سعادت در دنیا و آخرت با شهادت فی سبیل الله نائل کرد، و ما با برگزاری این جشنواره و معرفی سبک زندگی ایشان تلاش می‌کنیم شرمنده ایشان و شهدا نباشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم»، زاهدان ، حسن نکویی،مسئول بسیج ادارات سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو