هویت دینی بانوان ایرانی مورد هدف دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با قدردانی از تلاش‌های بانوان شاغل در سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن دختران و زنان ایرانی را نشانه گرفته تا هویت دینی آنان را خدشه دار کند، لذا با فعالیت فرهنگی و اجتماعی توطئه دشمن خنثی خواهد شد.
هویت دینی بانوان ایرانی مورد هدف دشمن است
1402/10/24 - 22:21
تاریخ و ساعت خبر:
178998
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، حجت الاسلام احسان الله محمدی در جمع خواهران بسیج جامعه زنان، در حسینه شهدای گمنام با گرامیداشت ماه پربرکت رجب اظهار کرد: ماه مبارک رجب یکی از ماه‌های پرفضیلتی است که توجه به اعمال آن در روایات بسیار تأکید شده است.

وی با اشاره به نقش بانوان در فضای اجتماعی و سیاسی از نگاه اسلام گفت: حضرت زهرا(س) علاوه بر نقش همسری و مادری به عنوان مدافع ولایت امام علی علیه السلام در تاریخ اسلام نقش آفرین بودند و امروزنه تنها برای بانوان بلکه برای بشریت الگویی تمام عیار هستند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون خانواده گفت: بانوان به عنوان مدیر خانه در ایجاد فضایی امن و آرام برای همسر و فرزندان نقش غیر قابل انکاری داشته چرا که به دلیل ریحانگی و ظرافت مادرانه، تربیت فرزندان به طور ویژه بر عهده آنان گذاشته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با قدردانی از تلاش‌های بانوان شاغل در سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه های مهم ملی و دینی از ضروریات است که با برنامه ریزی و نوآوری در فعالیت فرهنگی به نسل جوان منتقل شود.

محمدی با بیان اینکه مکتب بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) مکتبی توحیدی و الهی است که باید به نسل جوان معرفی شود، افزود: امروز دشمن دختران و زنان ایرانی را نشانه گرفته تا هویت دینی آنان را خدشه دار کند، لذا با فعالیت فرهنگی و اجتماعی توطئه دشمن خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت حضور مردم در خنثی سازی توطئه‌های دشمن گفت: دستاوردهای نظام، امید آفرینی و اهمیت حضور مردم در انتخابات باید در بین مردم تبیین شود لذا لازم است با برنامه ریزی منسجم و منظم در بین اقشار مختلف به ویژه بانوان مسئله انتخابات در بین مردم تبیین و مورد تاکید قرار بگیرد.
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هویت دینی ، بانوان ایرانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو