بانوی هنرمند در گفتگو با «زنان نیوز»:

هوش مصنوعی تهدیدی برای هنر نقاشی نیست

هنرمند نقاشی گفت: هوش مصنوعی تهدیدی برای هنر نقاشی نیست زیرا هیچ وقتی حسی را که یک هنرمنددر زمان نقاشی کشیدن دارد، تکنولوژی ندارد و نمی‌تواند به مخاطب منتقل کند.
هوش مصنوعی تهدیدی برای هنر نقاشی نیست
1402/11/01 - 10:43
تاریخ و ساعت خبر:
179085
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ زیبا روشنی راد، هنرمند نقاشی در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: استان البرز بعد از پایتخت بیشترین هنرمندان تجسمی کشور را داراست و حضور بانوان در این هنر چشمگیر است زیرا زنان سراسر احساس هستند و گرایش بیشتری به هنر دارند.
وی ادامه داد: من از کودکی علاقه بسیار زیادی به هنر نقاشی داشتم و والدینم من را به شرکت در کلاس‌های نقاشی تشویق کردند.
روشنی راد افزود: از حدود ۱۲ سالگی به صورت تخصصی نقاشی می‌کشم و در سن ۱۸ سالگی اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی را در البرز برگزار کردم.
این هنرمند تصریح کرد: هنر نقاشی در کشور ما درآمد چندانی ندارد و من از طریق نقاشی دیجیتال درآمدزایی می‌کنم.
وی بیان کرد: نقاشی مرهم درد‌ها و زخم‌های من است و من بهترین ساعات زندگی‌ام در نقاشی کشیدن خلاصه می‌شود.
روشنی راد گفت: به نظر من تمامی بانوان سرزمینم باید یک هنر را به صورت تخصصی فراگیرند و در اوقات فراغت و روز‌های سخت زندگی با این هنر به آرامش برسند.
این هنرمند ادامه داد: هوش مصنوعی تهدیدی برای هنر نقاشی نیست زیرا هیچ وقتی حسی را که یک هنرمنددر زمان نقاشی کشیدن دارد، تکنولوژی ندارد و نمی‌تواند به مخاطب منتقل کند.
وی تأکید کرد: من پس از یک روز سخت کاری به دل طبیعت می‌زنم و نقاشی می‌کشم و گاهی این قدر غرق در نقاشی کشیدن می‌شوم که متوجه گذر زمان نمی‌شوم.
روشنی راد گفت: اقتصاد هنر در البرز ضعیف است و مسئولین باید بستر فروش تابلو‌های نقاشی را در استان فراهم کنند و برای این مهم ابتدا باید خودشان پیش گام باشند.
این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد:‌امیدوارم هنر در سبد فرهنگی خانوار قرار گیرد و گالری گردی به یک فرهنگ تبدیل شود زیرا هنر به مخاطب وابسته است و گاهی نمایشگاه‌هایی که در البرز برگزار می‌شود خالی از مخاطب است زیرا تبلیغات هنری در البرز بسیار ضعیف است.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هنرمند، نقاشی، هنر، بانوی هنرمند، استان البرز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو