یادداشت

حضور در پای صندوق رای حق مردم است

علی اصغر آخوندی کارشناس سیاسی طی یادداشتی نوشت: حضور مردم پای صندوق رای هم حق است یعنی حق مردم در تعیین سرنوشت است
حضور در پای صندوق رای حق مردم است
1402/11/11 - 11:06
تاریخ و ساعت خبر:
189208
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران در همدان، حضور مردم پای صندوق رای هم حق است یعنی حق مردم در تعیین سرنوشت است و هم تکلیف این تکلیف را امامین جامعه تعین کرده اند تکلیف شرعی سیاسی است.
امام (ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است یکی از مواردی که به جد می‌توان در حفظ و قوت نظام مطرح کرد بحث حضور در پای صندوق رای هست چرا که دشمنان روی میزان حضور مردم پای صندوق رای حساب باز می‌کنند اگر حضور قوی و پررنگ باشد نا امید از توطئه ها و تحریم ها می‌شوند و اگر خدای نکرده ضعیف باشد به اثرات توطئه و تحریم های خود امیدوار می شوند و بر شدت آن می افزایند.
رهبر معظم انقلاب ۴ راهبرد را در انتخابات مطرح فرمودند: مشارکت، سلامت، امنیت، رقابت که شورای نگهبان با دست باز کمترین رد صلاحیت‌ها را رقم زده است و برای هر کسی مجلس به بیش از ۳۵ نفر فرصت رقابت داده و مردم درانتخاب کاندیدا با میدان بازی مواجه هستند و امنیت انتخابات و سلامت انتخابات همواره در کشور ما برقرار بوده است.
با مشارکت گسترده مردم مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد. مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم بخواهند مشکلات اقتصادی هم حل شود راه آن مشارکت آگاهانه در انتخابات است پس 11 اسفند پای صندوق رای حاضر می شویم که هم دشمن را نا امید کنیم و هم به تکلیف سیاسی شرعی خود عمل کرده باشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، صندوق رای، مردم، تکلیف شرعی، علی اصغر آخوندی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو