کارشناس مسائل سیاسی در گرگان:

تمام سناریوهای دشمن با حضور حداکثری در انتخابات ناکام می شود

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: تمام سناریوهای دشمن با حضور حداکثری در انتخابات ناکام می شود.
تمام سناریوهای دشمن با حضور حداکثری در انتخابات ناکام می شود
1402/11/10 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
189329
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، عباداله اختری عصر امروز در یادداشتی با محوریت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نوشت: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور و بی نظیرشان در پای صندوق های رای، تمام سناریوهای دشمن را ناکام خواهند گذاشت.
وی با تاکید بر اینکه مردم سالاری با شایسته سالاری تکمیل می شود، ابراز کرد: در یک حکمرانی مطلوب مهم ترین مولفه اصل مردم سالاری است حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضمن انتخاب افراد صالح، سالم و وظیفه شناس، قدرت، عزت و عظمت جمهوری اسلامی را در عرصه‌ بین المللی به همراه دارد.
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با بیان اینکه انتخابات برای آن است که افراد کارآمد بر مسند قدرت بنشینند، خاطرنشان کرد: اصلح گزینی در کنار مشارکت حداکثری یکی از دغدغه های تئوریسین های نظام جمهوری اسلامی به خصوص حضرت امام (ره)بوده است.
اختری با اشاره به اینکه پشتوانه نظام حضور پررنگ مردم در فعالیت های سیاسی به خصوص در امر انتخابات است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این کشور تلاش دارند تا با مهندسی افکار عمومی و دخالت در انتخابات یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت که «مردم»هستند را بگیرند.
وی با تاکیر بر اینکه جمهوری اسلامی در یکی از حساس ترین زمان خود قرار دارد، افزود: اوضاع آشفته منطقه و نظام بین‌الملل گویای همه واقعیت هاست کارویژه مهم این انتخابات تقویت امنیت ملی است که با انسجام ملی صورت می گیرد با حضور گسترده دو قطبی های به وجود آمده در کشور ازبین خواهد رفت و موج سواری افراد سودجو به پایان خود می‌رسد.
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان بر لزوم تکیه بر توان داخلی افزود: ما اگر مشکلاتی در جامعه داریم که در سایه تحریم های گسترده و جنگ اقتصادی حاصل شده است؛ فقط با نگاه به درون و خود ملت قابل حل است نه با نگاه به بیرون باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم تا تحریم ها را دور بزنیم.
اختری با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، نمایندگان ملت را وظیفه مند می کند، ابراز کرد: مردم با حضور گسترده خود پای صندوق های رای تمام سناریوهای دشمن را ناکام خواهند گذاشت.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارشناس مسائل سیاسی، عباداله اختری، گرگان،سناریوهای دشمن،حضور حداکثری، انتخابات،ناکام،سمیرا رجبی،خبرنگار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو