حماسه 6 بهمن واقعه بزرگ حرکت مردم آمل و سیلی سنگین به صورت تک تک دشمنان

حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل را به عنوان سرآغاز ایستادگی رزمندگان و مردم کشورمان در جنگ هشت ساله با عراق و شکل گیری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی دانست.
حماسه 6 بهمن واقعه بزرگ حرکت مردم آمل و سیلی سنگین به صورت تک تک دشمنان
1402/11/06 - 21:30
تاریخ و ساعت خبر:
189345
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سمیراسبزی در گفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ، در رابطه با حماسه ۶ بهمن آمل که یک عنوان ملی است، اظهار کرد: باید از روح بلند امام راحل و مردم آن روز تشکر کنیم که به شهر هزار سنگر آمل بها دادند و با یادآوری حماسه ششم بهمن موجب قوت قلب خانواده‌های شهدای این روز شدند.
وی افزود: ششم بهمن واقعه بزرگ حرکت مردم آمل و سیلی سنگین به صورت تک تک دشمنان است.
وی ادامه داد:مردم انقلابی ایران از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه های دفاع از میهن اسلامی حاضر بوده اند، و حماسه ششم بهمن به عنوان نماد دلاوری مردم آمل در تاریخ مقاومت ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند. ‎
سبزی اضافه کرد:همه جبهه‌های مقاومت نیز بر این دو اصل مهم شکل گرفته و امروز نیز همه کشورها با سلاح ایمان، بصیرت، صبر واستقامت می‌توانند بر استکبار وهمه زورگویان جهان مقابله کنند.
کارشناس سیاسی در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: حماسه مردم آمل به تاسی از حماسه کربلا، یاران امام علی (ع) و مکتب پیامبر اسلام بوده که برای اسلام و ترویج آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی ایستادگی ومقاومت کردند.
✍️سمیراسبزی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حماسه 6 بهمن، مردم آمل، ایستادگی، مقاومت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو