یادداشت

لشگرکشی پیاده نظام دشمن در تحریم انتخابات

حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
لشگرکشی پیاده نظام دشمن در تحریم انتخابات
1402/11/10 - 09:34
تاریخ و ساعت خبر:
189349
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در کبودراهنگ، سمیراسبزی کارشناس علوم سیاسی طی یادداشتی نوشت: یکي از جاهائي که مردم می توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است، از مدتي قبل شروع کرده‌اند که شاید کاري کنند که در این انتخابات حضور مردم کم شود. می شنوید، مي‌بینید، حالا کم وبیش به گوش و چشم مردم می رسد در مطبوعات و در رسانه‌هاي گوناگون، دشمنان ما از آن صدر گرفته است که مرکز و قرارگاه فرماندهي جبهه‌ي کفر و استکبار است، تا این پادوهای کوچک و پیاده ‌نظامشان که همه جا پخشند، همه‌ي تلاششان این است که کاري کنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند.
دشمنان می خواهند چنین وانمود کنند که ملت ایران رغبتی به انتخابات و به کارهای مربوط به مجلس و مسائل نظام ندارد، حضور مردم باید به گونه ای باشد که مشت محکمی به سینه دشمنان کوبیده شود.
ملت ایران باید شرکت در انتخابات را یک فریضه و یک عمل واجب بداند، دشمن بسیاری از نیروهای تبلیغاتی خود را بسیج کرده تا کاری کند که انتخابات با استقبال مواجه نشود، مردم باید در انتخابات شرکت کنند و با این کار، مشت محکمی بر دهان امریکا و استکبار و گروهکها و مخالفین اسلام و مسلمین و مخالفین جمهوری اسلامی بکوبند.
تمام ملت ایران باید در انتخابات شرکت کنند، تا دشمن بداند که جمهوری اسلامی، به برکت این جوانان و این ملت و به برکت پیروزی هایی که خدای متعال به او داده، همچنان با صلابت و قدرتمند ایستاده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، حضور حداکثری، پیروزی، تبلیغات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو