استاندار کردستان در نشست هم‌اندیشی با بانوان موفق و تاثیرگذار عنوان کرد:

نیازمند نگرش دانش مبنا برای مدیریت هستیم/لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کار آفرین/ موفقیت بانوان در عرصه های مختلف ذیل مسوولیت خانواده ارزشمند است

استاندار کردستان بر لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در استان تاکید کرد و گفت: زنان نقش مهمی در فرآیند توسعه جامعه دارند و تاثیر بانوان فرهیخته استان مصداق این ادعا است.
نیازمند نگرش دانش مبنا برای مدیریت هستیم/لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کار آفرین/ موفقیت بانوان در عرصه های مختلف ذیل مسوولیت خانواده ارزشمند است
1402/11/05 - 20:00
تاریخ و ساعت خبر:
189409
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، "اسماعیل زارعی کوشا"، در جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندسازی بانوان در استان که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، در باب اثرگذاری و تاثیر بانوان فرهیخته در جامعه اظهار کرد: زنان نقش مهمی در فرایند توسعه جامعه دارند و امروز زمینه برای توانمندسازی و حمایت از آنان باید تقویت شود.
وی با بیان اینکه زنان توانمند، جامعه توانمند و پویا خواهند ساخت، افزود:
زنان به تناسب ویژگی‌ها و نقش مادری و همسری، مسئولیت‌های متفاوت و سنگینی هم در اجتماع و خانواده بر عهده دارند ، اما توفیق بانوان در عرصه های مختلف زمانی ارزشمند است که ذیل نقش و مسوولیت مادری و همسری در خانواده تعریف شود.
استاندار کردستان تصریح کرد:
مادر بودن و زن بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد و بانوان در کنار این نقش مهم همواره در عرصه‌های مختلف اثرگذاری زیادی داشته‌اند.

زارعی کوشا حوزه بانوان را حوزه بسیار پر ظرفیتی بیان کرد و گفت: زنان توانمند استان مصداق این ادعا هستند ماهم موظفیم تا حد توان این مجموعه را پشتیبانی و تقویت کنیم.
وی خود شناسی و شناخت توانمندی‌های منابع انسانی را مهمترین فاکتور برای رسیدن به رشد و توسعه دانست و گفت: خود باوری اولین قدم رسیدن به تعالی است.

استاندار کردستان افزود: ما برای زدودن انگاره‌های نامناسب و حذف برچسپ محرومیت نسبت به کردستان و رسیدن به رشد مدنظر در اکثر عرصه‌ها همچون دیگر استان‌ها، نیازمند کاهش فاصله‌ها و جلب توجه ویژه دولت به استان هستیم، و معتقدم این اتفاق افتاده و این ادعا قابل اثبات است.
زارعی کوشا خاطرنشان کرد: پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ حوزه اعتبارات اشتغال خانگی و روستایی در کردستان صفر بود و در این حوزه استان سی و یکم کشور بودیم در فاصله ۴ ماه با ارتقای این پله توانستیم ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال روستایی و خانگی را جذب کردیم.

وی تعهد خود نسبت به استان را استفاده بموقع از زمان و مزیت‌های موجود عنوان کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استاندار کردستان، نشست هم‌اندیشی، بانوان موفق و تاثیرگذار ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو