مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

حضرت زینب (س) الگوی بی‌بدیل جهاد تبیین برای بانوان است

مدرس دانشگاه گفت: حضرت زینب (س) الگوی صبر و جهاد تبیین برای بانوان در جامعه و عصر کنونی هستند.
حضرت زینب (س) الگوی بی‌بدیل جهاد تبیین برای بانوان است
1402/11/07 - 17:48
تاریخ و ساعت خبر:
189415
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سعیده سالاری در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: حضرت زینب (س) الگوی صبر و جهاد تبیین برای بانوان در جامعه و عصر کنونی هستند.
مدرس دانشگاه ادامه داد: در عصری زندگی می‌کنیم که دشمن با جنگ روایت‌‌ها درصدد گرفتن نسل آینده و جوان کشور از ماست.
وی افزود: در جنگ شناختی دشمن ذهن وعقاید نسل آینده کشور را با برجسته کردن نقاط ضعف کشور و ایجاد ناامیدی ابتدا آنها را نسبت به نظام بدبین می‌کند و سپس از این افراد جهت پیاده کردن نقشه شوم خود در کشور استفاده می‌کند.
سالاری تصریح کرد: در فتنه سال گذشته دشمن با جنگ شناختی توانست از نسل نوجوان و جوان برای پیاده کردن نقشه خود استفاده کند و وقتی پای صحبت این عزیزان می‌نشستیم، متوجه می‌شدیم که ذهن‌شان از دستاوردهای انقلاب و نظام خالی است.
این مدرس دانشگاه گفت: مقام معظم رهبری نیز با شناخت شرایط حاکم بر کشور، فرمان جهاد تبیین صادر کردند و رسالت بانوان در جهاد تبیین بسیار سنگین است زیرا وظیفه مهم وسرنشوت‌ساز «تمدن‌سازی» را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: حضرت زینب (س) پیام آور واقعه کربلا بودند و اگر رسالت جهاد تبیین این حضرت نبود، واقعه عاشورا در کربلا باقی می‌ماند.
سالاری افزود: امروز نیز رسالت جهاد تبیین بر عهده بانوان است زیرا با نقش مادری و همسری می‌توانند با روشنگری، نسل آینده را متوجه دستاوردهای نظام کنیم.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: به انتخابات اسفندماه سال جاری نزدیک می‌شویم و بیان دستاوردهای نظام به نسل آینده بسیار مهم، حیاتی و یکی از عواملی است که باعث می‌شود مردم به پای صندوق‌های رای بیایند.
وی گفت: جنگ همچنان ادامه دارد و جنگ شناختی با تسخیر در ذهن افراد، ریشه اعتقادات و عقاید را می‌خشکاند و سلاح این جنگ نیز دانش و آگاهی است.
سالاری در خاتمه خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) الگوی صبر است و بانوان باید برای خوشبختی در زندگی نیز صبر حضرت را سرمشق قرار دهند تا عاقبت به خیر شوند زیرا بخشی از طلاق‌های جامعه به نداشتن صبر در زندگی برمی‌گردد.

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضرت زینب، الگو، 15 رجب، صبر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو