به مناسبت ایام الله دهه فجر،؛

4 هزار و 910 برنامه در گلستان برگزار می‌شود/گلستانیها در انتخابات شگفتی ساز خواهند شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری چهار هزار و 910 برنامه در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.
4 هزار و 910 برنامه در گلستان برگزار می‌شود/گلستانیها در انتخابات شگفتی ساز خواهند شد
1402/11/10 - 11:33
تاریخ و ساعت خبر:
189521
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر تعداد چهار هزار و 910 برنامه با محوریت «جشن ملی مشارکت پرشور آینده روش است» در گلستان برگزار می‌شود.
وی از مردم همیشه در صحنه گلستان دعوت کرد تا در انتخابات مهم آخر سال حضور حداکثری داشته باشند، تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه در 11 اسفند ماه پای صندوق‌های رای خواهند آمد و جشن پیروزی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت.
ملک‌شاهکویی افزود: همه در حد توان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند و با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رای امید دشمنان را ناامید کنند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان حضور مردم در صندوق‌های رای را باشکوه پیش‌بینی کرد و افزود: شاید مردم از گرانی‌ها گله‌مند باشند اما همواره ثابت کردند که پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستادند و در انتخابات پیش‌رو مجددا شگفتی ساز خواهند شد همه دشمنان بدانند مردم ما از انقلاب ناامید نمی‌شوند و به موقع پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه از 12 بهمن تا 22 بهمن برنامه‌های شاخص ما در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت اجرایی می‌شود، گفت: از جمله برنامه‌های دهه‌ی فجر می‌توان به برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان، مهمانی لاله‌ها ؛ غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور خادمین شهدا، یادواره شهدای انقلاب و اقشار تخصصی بسیج، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره)، همایش اقتدار به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای عشایری شهرستان مراوه‌تپه و جشن ترنم پیروزی با حضور آرمانی یادواره شهدای محله جنگلده می‌توانیم اشاره کرد.
ملک‌شاهکویی از برپایی گذرگاه انقلاب ایستگاه فرهنگی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج گلستان خبر داد و افزود: این برنامه در یکی از معابر و خیابان های اصلی شهر اجرایی خواهد شد که در آن غرفه کودک، نمایشگاه، رادیو انقلاب، ارائه دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب در نظر گرفته شده است.
وی از برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید و خاطره گویی بانوان انقلابی خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های دهه‌ی فجر می‌توان به اختتامیه جشنواره کارمند نمونه در امتداد مکتب حاج قاسم، جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آوای بیداری؛ اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پرتردد و نقاط هدف استان، برگزاری دوره تربیت راویان در مقایسه با غرب با محوریت الگوی سوم زن مسلمان و اختتامیه جشنواره شعر ( افق های روشن ) اشاره کرد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، صعود سراسری گردان بیت المقدس و کوثر به ارتفاعات، پیاده روی خانوادگی، قاب دوازدهم و اکران فیلم در مدارس و مساجد و اماکن عمومی و پرچم افتخار و نصب پرچم ایران در سردرب منازل شهرک های صنعتی و بازار از دیگر برنامه هایی عمومی است که در ایام دهه فجر برگزار می شود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان افزود: در هر مسجد یک جشن باشکوه با محوریت جوانان و بانوان در نظر گرفته شده است و همچنین به صورت محله محور در تاریخ 21 بهمن برای چهلم شهدای کرمان مراسم برگزار خواهیم کرد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دهه فجر، برنامه های یوم الله دهه فجر ، استان گلستان، سپاه استان گلستان، سردار علی ملک شاهکویی ، انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو