انتخابات عرصه مشارکت مردم جهت حمایت از حکومت دینی

عباسی گفت: یکی از مهم ترین دلایل اینکه در زمان ائمه اطهار حکومت دینی تشکیل نشد و ائمه بعنوان رهبران جامعه در تنهایی و مظلومیت و نهایتا شهادت برایشان رغم خورد، مشارکت نداشتن جامعه دینی در عرصه حمایت از حکومت دینی بود.
انتخابات عرصه مشارکت مردم جهت حمایت از حکومت دینی
1402/11/11 - 11:03
تاریخ و ساعت خبر:
189562
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ینب عباسی محجوب در گفتگو با خبرنگار ما در همدان اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل اینکه در زمان ائمه اطهار حکومت دینی تشکیل نشد و ائمه بعنوان رهبران جامعه در تنهایی و مظلومیت و نهایتا شهادت برایشان رغم خورد، مشارکت نداشتن جامعه دینی در عرصه حمایت از حکومت دینی بود.
وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات موید همراهی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران است که بدنبال حکومت دین بر جامعه است، گفت: هر چند این هدف هنوز بصورت کامل محقق نشده است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه حکومت دینی دنیا و آخرت رو می سازد، مطرح کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی،منتظر نتیجه انتخابات هستند تا نقشه هایشان را بر اساس آن تنظیم کنند.
وی با تاکید بر اینکه هر چقدر حضور مردم گسترده تر باشد، دشمن دورتر و امنیت بیشتر خواهد شد عنوان کرد: انتخابات و مشارکت برای حمایت از حکومت دین، از مهم ترین کارهای است که یک دیندار می تواند انجام دهد.
عباسی با بیان اینکه فارغ از هر جناح سیاسی، همه موظف هستیم همدیگر را به این معروف مهم دعوت کنیم، ابراز کرد: حل مشکلات کشور با انتخابات پرشور و انتخاب مدیران لایق است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان مجلس موضوع مهم ریل گزاری در قالب قانون برای رسیدن به اهداف مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: گزینه درست شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران لایق برای حل مشکلات و امنیت آفرینی برای کشور است و گزینه غلط شرکت نکردن در انتخابات که باعث به وجود آمدن نقشه های شوم دشمن مثل ایجاد اغتشاشات و هدف قرار دادن امنیت و در مرحله بعد با تحریم های جدید، بیشتر شدن مشکلات اقتصادی است‌.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، مشارکت، حکومت دینی، جمهوری اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو