به مناسبت دهه‌ی فجر؛

672 برنامه در گرگان برگزار می‌شود/ حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: در ایام دهه‌ی فجر تعداد 672 برنامه در گرگان برگزار می‌شود.
672 برنامه در گرگان برگزار می‌شود/ حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود
1402/11/11 - 13:51
تاریخ و ساعت خبر:
189568
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، محمود علیخانی ظهر امروز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در نشست خبری که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 672 برنامه طی ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود که تعداد 72 برنامه به صورت شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی شعار دهه فجر امسال را «جشن ملی مشارکت پرشور آینده روشن» خواند و تصریح کرد: از برنامه‌های ایام الله دهه‌ی فجر می‌توان به افتتاح دو خانه محروم، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری یادواره 380 شهید با حضور سردار معروفی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی از دیگر برنامه‌های سپاه گرگان است.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از توزیع یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و ابراز کرد: در راستای حمایت از مردم نیازمند گرگان تعداد یکهزار بسته معیشتی به محرومان توزیع می‌شود.
علیخانی حضور مردم را پای صندوق‌های رای مهم تلقی و خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود پای صندوق‌های رای در جهت ناامید کردن دشمنان گام مؤثری برمی‌دارند.
وی مسجد را محور مهم برشمرد و افزود: مساجد قلب تپنده انقلاب اسلامی است و تاثیر بسیاری در الگوآفرینی در سطح جامعه محسوب می‌شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 19 شهید ترور در گرگان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم باید در زمینه امیدآفرینی و روایت آفرینی صحیح قدم بردارند شهرستان گرگان بالغ بر 13 هزار ایثارگر و 22 شهید در دهه فجر در گرگان به شهادت رسیدند.
علیخانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را نگاه دینی امام خمینی «ره» دانست و گفت: انقلاب اسلامی بعد از چهل و پنج سال مستحکم‌تر از گذشته به حرکت خودش ادامه می‌دهد و این توسعه را مدیون امام راحل و وجود مقام عظمای ولایت هستیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گلستان، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، محمود علیخانی ، حضور حدااکثری ، انتخابات،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو