برگزاری همایش رأی اولی ها در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان

همایش رأی اولی ها به همت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی با هدف آشنایی این جوانان به نقش تاثیر گذار خود در انتخابات برگزار شد .
برگزاری همایش رأی اولی ها در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان
1402/11/11 - 14:01
تاریخ و ساعت خبر:
189572
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی مدیر کل آموزش و پرورش استان در همایش رأی اولی های شهرستان خاش گفت :حضور آگاهانه مردم و شما جوانان در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و یاس و ناامیدی دشمنان است.
وی گفت : با تاکید بر خاطرنشان کرد: همگان باید تلاش کنند فضای عمومی جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور بیش از پیش آماده شود و باید در راه ایجاد همدلی، هم افزایی و اتفاق نظر برای حضور گسترده در انتخابات تلاش شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم و اهمیت مشارکت در انتخابات برای این قشر تبیین شودکزیرا این حضور پرشور و گسترده مردم و جوانان در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و یاس و ناامیدی دشمنان است.
بروشکی افزود: باید همه با هم یک صدا برای ایران قوی در انتخابات ورود کنیم؛ بدانیم که انتخابات در حقیقت مسابقه‌ای برای خدمت کردن به مردم است.
تک تک آراء مردم در سرنوشت کشور موثر خواهد بود و هر برگ رای در حقیقت رای مثبت به نظام و انقلاب است.
بروشکی اظهار داشت: انتخابات در حقیقت تاثیر در سرنوشت ملی مردم دارد و آزمون بزرگی در مقابل هجمه‌ها و دسایس دشمنان خواهد بود؛ چرا که دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم نسبت به نظام است.
وی حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه را مهم‌ترین وظیفه شرعی و ملی مردم دانست و بیان داشت: مجموعه بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت بیشترین تاثیرگذاری را در بین آحاد جامعه و به خصوص جامعه هدف و مخاطبان خود دارد و از این روی رسالتی عظیم بر عهده خواهد داشت.در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی دانش آموزان در مدرسه یاد می‌گیرند نه ظالم و نه مظلوم باشند و این از دستاوردهای انقلاب بوده و خواهد بود. باید با اعتقاد راسخ به اهداف و آرمانهای انقلاب در مسیری که امام راحل گام گذاشت حرکت کرده و نه تنها یک قدم به عقب نخواهیم برگشت بلکه با تمام توان اهداف عالیه امام و نظام اسلامی را به پیش خواهیم برد.
وی ادامه داد : همزمانی دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
وی در پایان گفت: دشمن امروز به دنبال آن است که فرهنگ خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند که وظیفه داریم در این میدان تقابل فرهنگ‌ها، دانش آموزان را با فرهنگ اصیل انقلاب و فرهنگ تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی آشنا کنیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش رأی اولی ها، استان سیستان و بلوچستان، شهرستان خاش ، آموزش و پرورش خاش ، بسیج دانش اموزی خاش
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو