برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح سبک زندگی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

خبرگزاری زنان ایران _سیستان و بلوچستان،کارگاه آموزشی اصلاح سبک زندگی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با همت ثبت احوال سیستان و بلوچستان برای بانوان شاعل در ادارات برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح سبک زندگی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
1402/11/11 - 14:11
تاریخ و ساعت خبر:
189578
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان بلوچستان، خانم روستایی رئیس گروه سلامت سالمندان و میانسالان و کارشناس جوانی جمعیت ، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اصلاح سبک زندگی به معنای انجام تغییراتی در عادات و رفتارهای روزمره خود است که بهبود کیفیت زندگی و سلامتی را به هدف دارد. این تغییرات می‌تواند شامل مواردی مانند بهبود تغذیه، افزایش فعالیت بدنی، کنترل استرس، بهبود خواب و روابط اجتماعی مؤثر باشد
وی در ادامه افزود : برای اصلاح سبک زندگی، مهم است تعهد و انگیزه قوی داشته باشیم. ایجاد روال‌های سالم و قابل ادامه، تنظیم اهداف قابل تحقق و استفاده از منابع و پشتیبانی‌های موجود نیز از اصول مهم در اصلاح سبک زندگی است. با ایجاد تغییرات کوچک در روزمره خود، می‌توانیم به تدریج سبک زندگی سالم‌تری را ایجاد کرده و به بهبود کیفیت زندگی خود برسیم.
در این کارگاه آموزشی ، اصلاح سبک زندگی خانواده ها و الگوی صحیح زندگی و شغلی در دوران بارداری و فرزندآوری سالم و رفتارهای فردی ، تغذیه و فعالیتهای ورزشی تشریح و مورد تاکید قرار گرفت .
همچنین در این کارگاه انواع خدمات مراقبتی ، آموزشی و درمانی معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشریح و اعلام آمادگی گردید با تعامل و همکاری بیشتر مجموعه ثبت احوال و علوم پزشکی ، مراکز بهداشتی آمادگی ارائه خدمات جهت آزمایش های رایگان برای بانوان شاغل و انجام مراقب ها و حمایت های خاص را دارند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارگاه آموزشی،صلاح سبک زندگی ، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو