تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در ادارات زابل

تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در ادارات شهرستان زابل با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت .
تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در ادارات زابل
1402/11/11 - 14:16
تاریخ و ساعت خبر:
189579
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در ادارات ، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان و اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت: همه آحاد جامعه در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستند و باید هرچه در توان است بکار گرفته شود تا بتوان تا حدودی دین خود را به آنان ادا کرد هر چند سختی‌هایی که این عزیزان به ویژه فرزندان آن بزرگواران کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.
وی در ادامه افزود: نباید از پیگیری مستمر مسائل و دغدغه های ایثارگران و خانواده های شهدا غفلت کرد و همواره باید توجه به این قشر بعنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.
ناظری خاطر نشان کرد: فرزندان شهدا در ادامه مسیر پدران شهیدشان ثابت قدم و استوار هستند و جامعه ما برای مقام شهدا و نیز یادگاران ایشان اهمیت و جایگاه ویژه ای قائل است که این امر رسالت سنگینی را به لحاظ رعایت حق و نیز پاسداشت ارزش های اجتماعی و مذهبی بر دوش خانواده شهدا می گذارد.
گفتنی است در پایان از ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای شاغل در ادارات شهرستان زابل تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجلیل از فرزندان شهدا، ادارات زابل ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو