گرامی داشت 210 شهید دانش آموز سیستان و بلوچستان

دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در 5 رشته ورزشی با هم رقابت کردند

بمناسبت گرامیداشت ۲۱۰ شهید دانش آموز سیستان و بلوچستان رقابت‌های ورزشی مدارس دوره دوم متوسطه استان در پنج رشته ورزشی در زاهدان برگزار شد
دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در 5 رشته ورزشی با هم رقابت کردند
1402/11/08 - 11:01
تاریخ و ساعت خبر:
189582
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سیستان و بلوچستان : بروشکی گفت: یادواره ۲۱۰ شهید دانش آموز این استان با اجرای رقابت ورزشی در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می گردد.
به گزارش خبرگزاری زنان ایران_ سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران اظهار کرد: دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم در رقابت ورزشی یادواره ۲۱۰ شهید دانش آموز سیستان و بلوچستان در پنج رشته ورزشی، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال سه نفره و هندبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها با حضور تعداد دانش آموزان ورزشکار ، ۲۰۵ نفر ورزشکار دختر به مدت سه روز و ۲۴۵ ورزشکار پسر به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی شهید بهشتی، دهکده المپیک و مجموعه ورزشی ذوالفقار برگزار می‌شود و گروه‌های برگزیده این مسابقات ۱۹ بهمن ماه برای مسابقات نهایی کشوری به اصفهان اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت :عرصه ورزش عرصه رقابت در کنار رفاقت می باشد و در اینجا رقابتی سالم در کنار رفاقت‌ها و تقویت همدلی‌ها معنا می‌یابد و این مهمترین شاخصه میدان ورزش است.
وی خاطرنشان کرد: در میدان رقابت‌های ورزشی تبادل افکار، اندیشه‌ها و فرهنگ ها و در سایه همدلی ها، تقویت مهربانی و نوع دوستی رقم می‌خورد
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رقابت ورزشی ، دانش آموزان، استان سیستان و بلوچستان، گرامی داشت دانش آموزان شهید
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو