یادداشت

نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی

مرضیه خردمند: امروزه زنان کشور در تمام صحنه ها با وقار و کرامت و با عفاف همانند مردان فعالیت می کنند و انقلاب اسلامی فضای جدیدی را برای زنان با ایمان فراهم کرد.
نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی
1402/11/14 - 10:32
تاریخ و ساعت خبر:
189600
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در ملایر، مرضیه خردمند در یادداشتی نوشت: امروزه زنان کشور در تمام صحنه ها با وقار و کرامت و با عفاف همانند مردان فعالیت می کنند و انقلاب اسلامی فضای جدیدی را برای زنان با ایمان فراهم کرد.
بنیانگذار کبیرانقلاب فرمودند: انقلاب زن را از گوشه خانه با حجاب و عفت به صحنه آورد. در این دوره حضور زنان را همه جا به خصوص در عرصه کارآفرینی بسیار احساس می کنیم.
از جمله عواملی که در جامعه انقلابی برای این افراد ایجاد شد عبارتند از: اعتماد به نفس: هنگامی گه فرد تصویر ذهنی درست و مثبتی از خود دارد و مسئولیت پذیر است در نتیجه‌ی آن روحیه‌ی کارآفرینی او قوی تر می شود و با روحیه‌ی قوی و منسجم تری به کار خود ادامه می دهد و آمارها نشان می دهد که ۵۰ درصد کارآفرینان زن از ویژگی برخوردارند.
حس کمک به دیگران: اشتیاق در ایجاد تغییر مثبت در زندگی دیگران از مهمترین ویژگی کارآفرینان موفق است و انگیزه بالایی برای فعالیت های اقتصادی آنان می باشد و همچنین انگیزه مختلف از جمله کسب درآمد و اثبات توانایی آنان در اعمال تغییرات مثبت در زندگی افراد از اهم این فعالیت ها است.
توازن بین زندگی و کار: با آنکه زنان همواره مسئولیت زندگی شخصی و خانوادگی را بر عهده دارند آنان که توازن بین کار و زندگی خودرا برقرار کرده اند موفق ترند. زندگی متوازن ذهن را برای ایده های خلاقانه تربیت می کند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، انقلاب اسلامی، نقش آفرینی، حجاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو