کارشناس رسانه عنوان کرد

دشمن به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در ایران است

کارشناس رسانه گفت: دشمن همواره به دنبال نشان دادن چهره غیر واقعی از جمهوری اسلامی است، در حالی که به اذعان آمار‌های جهانی، جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته در عرصه‌های مختلف بسیار قوی‌تر شده است.
دشمن به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در ایران است
1402/11/12 - 11:05
تاریخ و ساعت خبر:
189606
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ علی متقی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان گفت: امروز عصر ارتباطات است، دشمنان تلاش می کنند در فضای مجازی واقعیت‌های جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را وارونه جلوه ‌دهند.
وی افزود: دشمن به دنبال سیاه نمایی در جامعه ایران است و فقط فقر، بیکاری، مواد مخدر و... را در ایران نشان می‌دهد و هدفی جز تخریب ایران ندارد و می‌خواهند ‌امید را کامل از بین ببرند و یاس و ناامیدی را در جامعه ایران جاری کند.
متقی گفت: جنگ امروز، جنگ تصویر است و اگر انسان‌ها هر تصویری در ذهنشان داشته باشند در اثر تغییر، رفتارشان نیز تغییر خواهدکرد، پس تصویر‌سازی غلط و سیاه در ذهن مخاطب بسیار اثرگذار است.
این کارشناس رسانه تأکید کرد: رسانه‌ها و منابع اطلاعاتی دشمن، به صورتی تکراری و ناعادلانه اخبار و تحلیل‌های منفی درباره ایران را منتشر می‌کنند که بتوانندغرب را در ذهن مردم بسیار خوب و رو به پیشرفت تداعی کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از رسانه ضعف‌های خود را پوشانده و در ازای آن، تلاش دارد تا در بین مردم جوامع اسلامی نفوذ کند، افزود: رسانه ابزار پرقدرت در دست مستکبرین است و متأسفانه ما آن‌طور که باید و شاید در این زمینه قوی نیستیم.
متقی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، هسته‌ای، علمی و... بیان کرد: دشمن همواره به دنبال نشان دادن چهره غیر واقعی از جمهوری اسلامی است، در حالی که به اذعان آمار‌های جهانی، جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر شده است.
خبرنگار: آسیه ولدخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
القای ناامیدی، کارشناس رسانه، پیشرفت،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو