مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان :

زنان باید با تلاشی جهادگونه در جهت ارتقای سطح امید اجتماعی جامعه و ایجاد جامعه سالم و اسلامی قدم بردارند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زنان در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر انجام دادن وظایف خود در خانواده نقش بسیار باشکوهی در راهپیمایی ها و پیروزی انقلاب داشتند.
زنان باید با تلاشی جهادگونه در جهت ارتقای سطح امید اجتماعی جامعه و ایجاد جامعه سالم و اسلامی قدم بردارند
1402/11/14 - 10:04
تاریخ و ساعت خبر:
189664
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان زهرا ابراهیمی مدیر کل دفتر امور بانوان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در گفتگو با خبرنگار زنان ایران ،در حاشیه جشنواره فرهنگی و ورزشی و پیاده روی خانوادگی گفت : نقش مثبت زنان و دختران در پیروزی انقلاب اسلامی از چنان اهمیتی بر خوردار بود که رهبر کبیر انقلاب بارها و بارها به آن اشاره کرده است.
وی افزود: نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بسیار بی بدیل بوده، زنان در جریان جنگ تحمیلی در پشتیبانی از رزمندگان نیز تلاش شایسته ای داشتند تا جایی که امروز دیگرفداکاریها و حماسه های بانوان ایرانی که با تاسی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله در دوران انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون انجام داده اند برای بانوان مبارز در سراسر دنیا الگو شده است .
مدیرکل دفتر امور بانوان افزود: در شرایط کنونی نیز که دشمنان با توطئه و نقشه های مختلف قصد به انحراف کشاندن جوانان را دارد، زنان نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه ها دارند. هر بانوی ایرانی با تکیه به الطاف الهی و مثل همیشه با تاسی به الگوی بی بدیل خود دختر مکرم پیامبر اسلام صلوات الله علیه ، باید در این را قدم بردارد و با استفاده از نقش مادری خود در خانواده سعی کند فضای گرم و صمیمی و مملو از محبت ایجاد کند تا فرزند او به سمت دشمن جذب نشود و با تربیت قرآنی فرزندان و روشنگری در کانون گرم خانواده از انحراف جوان خود جلوگیری کند.
وی گفت : تربیت دینی و صحیح فرزندان یکی از بزرگترین وظایف بانوان می باشد زیرا حفظ حجاب و عفاف زنان و دختران که خود یکی از توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است علاوه بر اینکه بر ارزش های آنان می افزاید، در سلامت فضای جامعه اسلامی بسیار تاثیرگذار است.
ابراهیمی بیان کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی که اکنون در چهل و پنجمین سالگرد آن هستیم را چون کتابی ارزشمند بنگریم ،یقینا روشن ترین فراز آن مربوط به باور حقیقی معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جامعه زنان است و این مهم را در حضور موثر و فعالانه زن در مهم ترین مناسبات سیاسی وقت شاهد بوده ایم.
وی تصریح کرد: در این مقطع زمانیکه امروز در آن هستیم بیش از هر دوره ی دیگری به تلاشی جهادگونه در جهت ارتقای سطح امید اجتماعی جامعه نیازمندیم و این اصل مهم از مسیر تلاش برای توسعه پایدار جامعه زنان می گذرد.
وی در پایان گفت :امیدوارم تمامی بانوان ایرانی با شناخت دقیق وظایف خود در این زمان حساس پیش رو ،در راستای حفظ کانون خانواده و تربیت فرزندان علوی و فاطمی در راه ایجاد جامعه سالم واسلامی قدم بردارند و برای سربلندی ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان، زنان، پیروزی انقلاب اسلامی ، زنان و تربیت دینی فرزندان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو