مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان عنوان کرد

جایگاه و منزلت واقعی زن در انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی تحولی اساسی و ژرف در وضعیت زنان جامعه ایران به وجود آورد و جایگاه و منزلت واقعی آنان را اعتلا بخشید و دامنه مشارکت آنان را نیز گسترش داد.
جایگاه و منزلت واقعی زن در انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد
1402/11/15 - 13:18
تاریخ و ساعت خبر:
189690
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان‌ مرکزی شهرستان دلیجان؛ حجت الاسلام خاکی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت: جامعه یک حقیقت زنده دارد که متشکل از سلول های کوچک جمعی است. که از افراد جامعه ساخته می شود و هر کدام در جایگاه خودشان مهم و موثرهستند.
وی ادامه داد: بالندگی جامعه به بالندگی و رشد هر کدام وابسته می باشد و یکی از قوی ترین و موثرترین و کلی ترین عضو این مجموعه به هم پیوسته زن و مادر و همسر و دختران می باشند، که با عناوین مختلف موثردر این پیکر می باشند.
حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: اسلام به عنوان خاتم ادیان و کاملترین ادیان به این مقوله به طور کامل و حدی ورود کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه دلیجان با اشاره به هویت زن در انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی تحولی اساسی و ژرف در وضعیت زنان جامعه ایران به وجود آورد و جایگاه و منزلت واقعی آنان را اعتلا بخشید و دامنه مشارکت آنان را نیز گسترش داد.
وی افزود: آن ارزش شخص و با آگاهی و اجتماعی زن به اشکال مختلف بیان شده است. این حقیقت با ظهور انقلاب در این مملکت مهدوی بیشتر از پیش بروز کرد.
حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: حضور فعال زنان ایرانی در عرصه‌‎های مختلف، خط بطلان بر اندیشه‌های ارتجاعی کشید و نشان داد که اسلام و بویژه فقه شیعه بهترین دفاع را از حقوق زنان به عمل می‌آورد.
وی ادامه داد: زن در عرصه کار و تولید، زن در عرصه ورزشی و فرهنگی و اجتماعی و ... نقشی که ایفای کند. به این خاطر دشمن احساس خطر میکند و با انواع دسیسه ها تلاش مینکند تا این چهره زیبا از اسلام را حذف کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه دلیجان خاطرنشان کرد: هویت زن در انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌ها و اصول اسلامی و با رعایت حقوق زنان تعریف می‌شود و زنان در این انقلاب به عنوان عوامل تحقق اهداف و ایدئولوژی‌های آن شناخته شده‌اند.
خبرنگار: مریم حافظی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جایگاه و منزلت، انقلاب اسلامی، جایگاه زن،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو