به همت بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع)؛

"اولین رویداد جوانی جمعیت و فرزند آوری با شعار سهم من از جوانی ایران زیبا" برگزار می شود

"اولین رویداد استانی جوانی جمعیت و فرزند آوری با شعار سهم من از جوانی ایران زیبا" با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه و شرکت نانونیک ارغوان ایلام در ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود.
1402/11/15 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
189697
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از ایلام "زهرا جمالی" گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام در خصوص مسئله جمعیت در ۱۳۹۲/۴/۳۰ که می فرمایند: "تحدید نسل، خطری جدی برای کشور است و محدودکردن نسل، برای کشور ما خطر بزرگی است. آنچه متخصصین و کارشناسان، با نگاه های علمی بررسی کرده اند، ما را به این نتیجه می رساند که با این روند کنونی، کشور دچار پیری عمومی خواهد شد" این رویداد طراحی شد و در ۲۰ آذرماه امسال از عموم مردم جهت شرکت در این رویداد فراخوانی صورت گرفت.
وی در تشریح این رویداد ادامه داد: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه رویداد در ۷ محور و ۶ قالب که شامل کتاب، مقاله، پژوهش راهبردی، دلنوشته، انتقال تجربه ، راهکارها و پیشنهادات بالغ بر ۶۰ آثار می باشد که برای ارزیابی به داوران صاحب نظر ارجاع داده شد که از این تعداد ۲۳ اثر بعنوان برتر برگزيده شدند که امروز در مرحله پیش رویداد مورد بررسی و مشاوره قرار گرفت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع )استان ایلام در ادامه اظهار داشت: این رویداد بستری برای مشارکت عموم مردم از همه اقشار از اساتید، دانشجو، دانش آموز، زنان خانه دار با هفت محور شامل" آسیب های تک فرزندی در استان،راهکارهای استراتژایک ترویج فرزندآوری، فرزند بیشتر و زندگی بهتر،فرزندآوری از دیدگاه قرآن، نقش فرزند در دوام خانواده، فضلیت ازدواج و فرزندآوری، مادران پیشتاز در جوانی جمعیت و ایرانی مقتدر" فراهم کرده است.
وی توضیح داد: از بین آثار منتخب ۲طرح برتر در روز رویداد ارائه می گردد و طرح های که قابلیت اجرایی دارند ان شاءالله به نهادهای که متولی امر هستند ازطریق هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه زنان و با حمایت های فرماندهی استان و استاندار محترم ارسال خواهد شد.
جمالی در پایان بیان کرد: امروز در این پیش رویداد که در سالن جلسات ارشاد اسلامی برگزار گردید مشاورین و کارشناسان از ۲۳ اثر منتخب ۱۰ اثر بعنوان شاسیته تقدیر جهت راه یابی به مرحله نهایی انتخاب کردند که در رویداد اصلی انشاالله در چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در سالن همایش سازمان نظام مهندسی برگزار می‌گردد از آنها تجلیل بعمل می آید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع، رویداد استانی، جوانی جمعیت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو