مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی؛

اجتماع بزرگ«ریحانه‌های ایران زمین» در ارومیه برگزار می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان و دختران با عنوان «ریحانه‌های ایران زمین» در ارومیه خبر داد.
اجتماع بزرگ«ریحانه‌های ایران زمین» در ارومیه برگزار می شود
1402/11/16 - 11:01
تاریخ و ساعت خبر:
189722
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز در استان آذربایجان غربی، گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اجتماع بزرگ بانوان و دختران با عنوان «ریحانه‌های ایران زمین» در ارومیه برگزار می شود.
الهامی با بیان اینکه این جشنواره چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن ورزشی ۳ هزار نفری شهید آهندوست برگزار خواهد شد، گفت: دکتر مریم اردبیلی استاد دانشگاه، آینده پژوه و مشاور و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران سخنران این مراسم است و فاطمه مجلل قهرمان مسابقات قایقرانی آسیا در این ویژه برنامه حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به همزمانی مراسم با عید سعید مبعث افزود: برگزاری مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس، ساعت هوشمند، تبلت و کلی جوایز متنوع به برگزیدگان از برنامه های جنبی این اجتماع عظیم است.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اجتماع، مادران، دختران، ریحانه، ارومیه، انقلاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو