مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

حضرت امام(ره) به عنوان پرچم دار ، روحانیت و مردم در دامنه پرچم به پیروی از امام و روحانیت معجزه قرن بیستم را رقم زدندند

حجت الاسلام اکبر پور گفت: طلاب و روحانیون جوان باید با روشنگری ها و تبیین ،خود این گرد غربت را از ایثارگری روحانیت بردارند و به جوانان، جامعه و نسل فعلی ما معرفی کنند، جوانان باید بدانند چه در پیروزی انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس واقعا روحانیت در پرچم داری بسیار ایفای نقش کرده اند.
حضرت امام(ره) به عنوان پرچم دار ، روحانیت و مردم در دامنه پرچم به پیروی از امام و روحانیت معجزه قرن بیستم را رقم زدندند
1402/11/16 - 11:19
تاریخ و ساعت خبر:
189730
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع طلاب و روحانیون زاهدان که درحوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان برگزار شد، گفت: روحانیون در طول تاریخ انقلاب و طول تاریخ اسلام نقش آفرین بودند.
حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: روحانیت در پیدایش انقلاب اسلامی و همچنین طی مسیر انقلاب اسلامی و ماندگاری آن نقش بی بدیل داشته اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت : نگاه و ماندگاری انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی است که حضرت امام(ره) به عنوان پرچم دار و روحانیت و مردم در دامنه پرچم به پیروی از امام و روحانیت معجزه قرن بیستم را رقم زدندند،انقلاب اسلامی بعد از دو هزار و پانصد سال رژیم شاهنشاهی به ثمر نشست گرچه،نقش تاثیرگذار روحانیت متأسفانه آن طور که باید به جامعه منتقل نشده است و به نوعی گردی بر این نقش، نقش آفرینان نشسته است.
وی افزود : طلاب و روحانیون جوان باید با روشنگری ها و تبیین ،خود این گرد غربت را از ایثارگری روحانیت بردارند و به جوانان، جامعه و نسل فعلی ما معرفی کنند، جوانان باید بدانند چه در پیروزی انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس واقعا روحانیت در پرچم داری بسیار ایفای نقش کرده اند .
حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: بسیاری از مردم، جوانان و شاید حتی بسیاری از طلاب و روحانیون جوان هم هنوز آن طور که باید و شاید با نقش بی بدیل روحانیت آشنا نشده اند لذا باید پیشکسوتان در این مسیر نسبت به تبیین واقعیت های انقلاب اسلامی و نقش تأثیرگذار روحانیت بیش از پیش قدم بردارند و تلاش کنندتا به جامعه و نسل جوان امروز و همچنین نسل جوان طلاب و روحانیونی که دوران انقلاب اسلامی را درک نکردند روشنکری نمایند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان،امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ، روحانیت ، معجزه قرن بیستم ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو