مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت:

رهبری حکیمانه امام راحل کشور ایران را در دنیا به‌عنوان کشوری توانمند و مقتدر معرفی کرد

مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت گفت: انقلاب ما گفتمانی دارد که با این گفتمان توانستیم با دنیا حرف بزنیم ما دموکراسی واقعی را داریم با رهبری امام راحل از استعمارگری آمریکا نجات پیدا کردیم و الحمدالله ۴۵ سال ملت ایران روی پای خود ایستاده است
رهبری حکیمانه امام راحل کشور ایران را در دنیا به‌عنوان کشوری توانمند و مقتدر معرفی کرد
1402/11/16 - 11:23
تاریخ و ساعت خبر:
189731
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان مولوی عبدالغنی دهانی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در خصوص نقش امام خمینی در ایجاد وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما یک گفتمان است با این انقلاب از سیطره کشورهای استعمارگری مانند آمریکا انگلیس که ما را در تسلط خود داشتند رها شدیم.
وی ادامه داد: در زمانه قبل از انقلاب به هر نحوی استعمارگران ما را در تسلط خود داشتند آنان به مردم ایران این‌گونه فهمانده بودند که توانایی هیچ کاری را ندارند.
مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت تصریح کرد: قدرت‌های استکباری در مجالس خود چنان ایران را تحقیر کرده بودند به‌نوعی عنوان می‌کردند که ایران حتی توانایی ساخت یک آفتابه را هم ندارد از جمله تحقیرهایی که انجام دادند جریان کاپیتولاسیون بود این انقلاب اسلامی مردم را سربلند کرد.
وی افزود: انقلاب ما گفتمانی دارد که با این گفتمان توانستیم با دنیا حرف بزنیم ما دموکراسی واقعی را داریم با رهبری امام راحل از استعمارگری آمریکا نجات پیدا کردیم و الحمدالله ۴۵ سال ملت ایران روی پای خود ایستاده است
مولوی دهانی تشریح کرد: دشمنان برای انقلاب اسلامی بحران‌های بسیاری به وجود آوردند و الحمدالله ما از آنان عبور کردیم و قله‌های بسیاری را با افتخار فتح کرده و موفقیت های زیادی زمینه‌های مختلف مانند نانو، موشک ،تجهیزات جنگی و... را به دست آوردیم.
وی در ارتباط با نقش امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این رهبری امام راحل و انقلاب اسلامی بود که کشور ایران را در دنیا به‌عنوان کشوری توانمند، که هر کاری را می‌تواند انجام دهدمعرفی کرد مردم به امام راحل ،افکار و اهداف ایشان ایمان داشتند.
مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت مطرح کرد: امام راحل به خوبی توانست این کشور را با وجود تمام سلایق، مذاهب، اقوام و طوایف توانست با گفتمان و ایجاد وحدت رهبری کند ،همه را زیر یک پرچم گرد هم آورد و باور ما می‌توانیم در وجود تک‌تک ایرانیان ایجاد کرد.
وحدتی که امام در بین اقوام و مذاهب ایجاد کرد بسیار امر مهمی است زیرا بعد از الطاف الهی ،این وحدت و همدلی است که کشور را ۴۵ سال حفظ کرده و خواهد کرد ، در کشورهای همسایه دور و بر ما انقلاب‌های مختلفی ایجاد شده که متاسفانه به دلیل رهبری ضعیف و نبود وحدت نتوانستند آن را رهبری و هدایت کنند و جایگاه واقعی خود را به دست آورند.
مولوی دهانی در پایان اظهار کرد: امام خمینی رحمت‌الله با راهبردی اساسی ملت ایران را زیر یک پرچم جمع کرد تا وحدت را به معنای واقعی ایجاد کنیم و روی پای خود بایستیم و قله‌های افتخار را در دنیا یکی پس از دیگری فتح کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدرس حوزه علمیه اهل سنت، امام خمینی(ره)، دموکراسی، استعمارگری آمریکا، پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت ملی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو