مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کردستان:

انقلاب اسلامی، شعاع قدرت آمریکا را با چالش اساسی روبه رو کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ولی عصر(عج) استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی یکی از رویدادهایی بود که منافع آمریکایی ها و غربی ها را تهدید و در حقیقت شعاع قدرت ایالات متحده را با چالش اساسی رو به رو کرد.
انقلاب اسلامی، شعاع قدرت آمریکا را با چالش اساسی روبه رو کرده است
1402/11/17 - 11:45
تاریخ و ساعت خبر:
189763
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی در خصوص نقش انقلاب اسلامی در آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1979میلادی، سیاست انزواطلبی را کنار گذاشتند و رویکرد مداخله گری فعال را در امور بین الملل در پیش گرفتند. مبنای چنین سیاستی در منطقه آسیای غربی از همان ابتدا بر دو پایه حفظ امنیت صدور انرژی به غرب و تامین امنیت رژیم موقت صهیونیسم بود. این استراتژی طی دهه های اخیر، مبانی رفتاری و برخوردی ایالات متحده آمریکا در قبال منطقه آسیای غربی بوده اما با وجود انقلاب اسلامی دقیقا امنیت هر دو سیاست آمریکا به مخاطره افتاد.
وی با بیان اینکه تامین امنیت رژیم صهیونیستی همیشه جزو اولویت های ایالات متحده و غربی هاست، اظهار کرد: با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران، استکبارستیزی و پرچم داری در دفاع از مظلومان جهان خصوصا ملت زجرکشیده فلسطین تقویت شد و در اولویت قرار گرفت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کردستان با اشاره به اینکه نفس انقلاب اسلامی آغازی شد بر پایان رژیم صهیونیستی، افزود: آمریکایی ها از روزهای نخستین انقلاب برنامه و تاکتیک هایی همچون ایجاد پایگاه های نظامی، حضور مستقیم، امضای قراردادها و موافقت های امنیتی با متحدان و دوستان خود در منطقه را در پیش گرفتند تا اینکه با تحریک رژیم بعث عراق مستقیما به ایران حمله کردند. لشکرکشی آمریکایی ها به آسیای غربی چه در عراق و افغانستان و نوع مواجهه با کشورمان در راستای همان قدرت و حفظ سیاست های آمریکا در منطقه بود.
حجت الاسلام و المسلمین توکلی ادامه داد: یکی از پیش بینی هایی که امام خمینی(ره)در بدو انقلاب داشتند، رسیدن به وضعیت فعلی است که در پرتو بیداری اسلامی و انسانی با جرثومه فساد یعنی رژیم صهیونیستی نه تنها در سطح منطقه بلکه در تمام دنیا مواجهیم.
وی با اشاره به اینکه آمریکا برای برون رفت از این وضعیت اقدام به حمایت، تجهیز و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی کرده است، خاطرنشان کرد: در پرتو عملیات طوفان الاقصی که صهیونیستی ها شکست غیر قابل ترمیمی را متحمل شدند اولین کسی که تا الان در حوزه نرم افزاری، سخت افزاری، اطلاعاتی و مدیریت و فرماندهی این رژیم را سرپا نگه داشت ایالات متحده بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کردستان با بیان اینکه آمریکایی ها برای آسیای غربی اهداف و منابع پایداری تعریف کرده بودند، توضیح داد: با پیروزی و الهام بخشی انقلاب اسلامی در 45 سال گذشته به طور کلی هندسه نظامات بین المللی تغییر کرد. در اوایل انقلاب شاید باور نمی شد که ایران با این شدت و حدت مرزهای جغرافیایی را در نوردد و در دل ها و بواطن و قلوب انسان ها اثرگذار باشد اما به برکت مبانی و تولید قدرتی که مجاهدین و شهیدان و ایثارگران خصوصا در حوزه نرم نشان دادند، حالا خود مسلمانان در مقابل سیاست های استکبار جهانی در منطقه و رژیم صهیونیستی ایستاده اند.
حجت الاسلام و المسلمین توکلی با اشاره به اینکه الان ذلت بین المللی را در افکار عمومی جهانیان شاهدیم، تاکید کرد: استکبار جهانی بر این باور است که محرک و عامل وضعیت پیش آمده بر سر رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است.
وی گفت: به برکت این پایداری، مجاهدت با انگیزه الهی و به کارگیری تمام توان و ابزارهای اولیه، مرزهای مقاومت توسعه پیدا کرده و در حال حاضر شاهد این هستیم که روند اقتصادی و امنیتی رژیم صهیونیستی به مخاطره افتاده و نارضایتی درونی و همچنین سیر معکوس مهاجرین آغاز شده به گونه ای که حتی یهودیان اصیل علیه سیاست های این رژیم اعلام نارضایتی می کنند. پس سرآغاز این وضعیت را می توانیم انقلاب اسلامی تلقی کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کردستان اظهار کرد: کسی که در مقابل جبهه حق بایستد و بخواهد با عملی کردن سیاست های استکبار وحشت ایجاد کند دیر یا زود محکوم به فنا و ازمحلال است و رژیم صهیونیستی نیز از این قائده مستثنی نیست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کردستان، انقلاب اسلامی ، تهدید منابع آمریکایی، محور مقاومت ، افول رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو