ضدانقلاب از «براندزای» به «رای ندهید» رسید!/ سنجش اهمیت انتخابات با میزان درصد عصبانیت ضدانقلاب

ضدانقلاب که در سال 1401 سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت و در این زمینه مجموعه ای از دروغ ها را منتشر کرد و فضای کشور را با اغتشاشات ملتهب ساخت اینک در سال 1402 و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به وضعیت مفلوکی افتاده است که سعی دارد مردم را مجاب کند که رای ندهند.
ضدانقلاب از «براندزای» به «رای ندهید» رسید!/ سنجش اهمیت انتخابات با میزان درصد عصبانیت ضدانقلاب
1402/11/17 - 13:25
تاریخ و ساعت خبر:
189766
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: ضدانقلاب که در سال 1401 سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت و در این زمینه مجموعه ای از دروغ ها را منتشر کرد و فضای کشور را با اغتشاشات ملتهب ساخت اینک در سال 1402 و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به وضعیت مفلوکی افتاده است که سعی دارد مردم را مجاب کند که رای ندهند.
این موضوع از لحاظ سیاسی و اجتماعی و هچنین میزان کارکرد اپوزیسیون حرف های جالبی را در بطن خود دارد. اول اینکه اپوزیسیون به درجه بسیار پایینی تنزل کرده است. جالب است همین افراد مطرح می کردند که جمهوری اسلامی برف سال آینده را نمی بیند اما خود آن ها در شرایطی گیر کردند که به طور مثال تلویزیون ضدانقلاب من و تو به سبب ورشکستگی مخاطب مجبور به تعطیلی شد. جالب است که شبکه من و تو در آستانه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشورمان تعطیل شد و حتی روز پیروزی انقلاب اسلامی یوم الله 22 بهمن را نیز ندید.
در همین راستا همین شبکه ها دروغ های فراوانی را به خورد مخاطب دادند. متاسفانه در این زمینه برخی از جوانان نیز اسیر جو شدند و باعث شد که اتفاقات ناگواری رخ دهد. «محمد قبادلو» از جمله همین افراد فریب خورده بود که متاسفانه باعث شهادت یک مامور جوان نیروی انتظامی شد. بر اساس گزارش نیروی انتظامی در تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱، در حالی که جمعی از عوامل نیروی انتظامی در سطح شهر پرند، در حال کنترل اغتشاشگران بودند، فردی به نام «محمد قبادلو» در حالی‌که سوار یک خودروی پیکان سفیدرنگ بود، به صورت عمدی با سرعت بالا به قصد قتل ماموران انتظامی که در حال انجام وظیفه بودند رانده و ۶ مامور را در حالی که سوار موتور بودند، زیر می‌گیرد که هر ۶ نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از ماموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد. درواقع این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که فضای دروغ های ضدانقلاب را خورده است و قربانی جو رسانه‌ای معاندین شده است.
جالب است که بعد از یکسال همین افراد به دروغ های خاص خود اعتراف کردند و این دروغ ها از ضربه به سر «مهسا امینی» که در عکس سی تی اسکن مغز وی مشخص بود شروع شد تا موضوعاتی چون ضرب و شتم بازداشت شدگان اغتشاشات سال گذشته که کذب بودن همه این موارد برای مردم ثابت شد. مثلا بازداشتی که گفته می شد در زندان به وی تجاوز شده است سر حال و قبراق در شبکه اجتماعی خود عکس هایی از خوشحالی وشادمانی اش را منتشر کرد. بسیاری پس از انتشار این عکس ها عنوان کردند فردی که باید روحیه اش خراب باشد چرا کاشت ناخن و آرایش های شاد انجام داده و با گل و شادی عکس می اندازد؟! همین موارد و دروغ ها موجب شد که شبکه های تلویزیونی ضدانقلاب زیر سئوال بروند و من و تو نیز به زباله دان تاریخ انداخته شود.
با این حال ضدانقلابی که با ورشکستگی شدید روبرو شده است چاره ای ندارد که موضوع عدم رای در انتخابات را تبیلغ کند. از سوی دیگر مساله مهمی که با سنجش میزان عصبانیت و حرص و جوش ضدانقلاب می توان سنجید اهمیت انتخابات و رای دادن است. با این اوصاف فضای ضدانقلاب به خوبی نشان از بهم ریختگی و ورشکستگی معاندین دارد که سعی دارند بدون برنامه خاصی با یک سیاست مالوف و گذشته از مردم بخواهند که در سرنوشت سیاسی خود مشارکت نکنند. این درحالی است که در آمریکا ویدئوهایی منتشر می شود که از مردم این کشور می خواهند که در انتخابات شرکت کنند و این استدلال را می آورند که اگر رای ندهید درواقع ضدایی ندارید و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق می کنند.
ضدانقلابی که نشان داده حتی با پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر ژاپن در رقابت‌های جام ملت های آسیا عصبانی می‌شود قطعا شادی و سرور و غرور ملت و جوانان ایران را نمی خواهد. چه اینکه اگر نگاهی به همین موضوع هم بیندازیم به خوبی مشاهده می کنیم که ضدانقلاب درسال گذشته فوتبال کشورمان را نیز تحریم کرده بود و از پیروزی تیم انگلیس بر ایران در این رقابت ها ابراز خوشحالی می کرد از این موضع نیز کوتاه آمده است و بیان می کند که پیروزی تیم ملی ایران ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد و جمهوری اسلامی ایران سعی دارد این پیروزی را به نام خود ثبت کند. این درحالی است که همین تیم در بستر انقلاب اسلامی رشد کرده است و این حرف های خنده دار و مضحک از سر استیصال و درماندگی ضدانقلاب است.
با این شرایط ضدانقلاب در مضمحل ترین شرایط خود قرار دارد اما به نظر می رسد برنامه هایی از سوی کشورهای غربی و همچنین آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جایگزین کردن و احیا کردن اپوزیسیون به کما رفته ایران تدارک دیده است که با رای دادن می توان راه این موارد را سد کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ضد انقلاب، افول دشمنان انقلاب اسلامی ، تحریم انتخابات، سرنگونی انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو