در دومین جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب؛

جایزه ویژه «نقش بانوان تمدن‌ساز» به خبرنگار زنان نیوز گلستان رسید

سمیرا رجبی خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز به عنوان خبرنگار برتر در حوزه توجه به نقش و جایگاه بانوان در تمدن نوین اسلامی در دومین جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب خوش درخشید.
جایزه ویژه «نقش بانوان تمدن‌ساز» به خبرنگار زنان نیوز گلستان رسید
1402/11/17 - 12:25
تاریخ و ساعت خبر:
189768
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سمیرا رجبی خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز به عنوان خبرنگار برتر در حوزه توجه به نقش و جایگاه بانوان در تمدن نوین اسلامی در دومین جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب با عنوان«ما تمدن سازیم» که با محوریت همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی اسلامی با حضور استاندار گلستان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر دانشگاهی در سالن خلیج گرگان دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد خوش درخشید.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شرط اساسی شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی داشتن ایمان و تقواست، تصریح کرد: باید جلوی افراط و تفریط ها را گرفت باید برای دنیا آنچنان کار کرد که گویی تا ابد زندگی خواهید کرد و برای آخرت آنچنان تلاش کرد گویی فردا خواهی مرد.
وی با اشاره به اینکه به قله نزدیک شده‌ایم، افزود: در کنار ایمان و قانون‌مداری می‌توان به پیشرفت و توسعه رسید.
علی محمد زنگانه خاطرنشان کرد:امام خمینی «ره» چون اعتقاد راسخ داشت پروژه‌های بزرگی را به ثمر رساند به عنوان مثال هشت سال دفاع مقدس را شاهد بودیم.
استاندار گلستان گفت: متاسفانه نخبگان ما با سندی که حضرت آقا فرمودند بسیار فاصله دارند باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.
وی با حرام شمردن ربا افزود: اگر اقتصادمان آلوده به ویروس منحوس ربا باشد برکت به طور کامل از بین خواهد رفت ربا جنگ با خداست.
استاندار گلستان گفت: هیچ موفقيتی بدون تلاش و جهاد به دست نمی‌آید اگر با دو بال معنویت و جلوگیری از افراط و تفریط در راه الهی قدم برداریم خداوند متعال برکات و راه درست را به ما ارزانی خواهد داشت.
زنگانه استان گلستان را در مسیر پیشرفت و توسعه خواند، ابراز کرد: خوشبختانه رشد گلستان از منفی 5.8 به 3.3 درصد رسید که این رشد متوازن است.
استاندار گلستان گفت: اعتباراتی که دولت سیزدهم برای گلستان درنظر گرفت چهار برابر دولت‌های قبلی است پروژه‌های نیمه تمام ما از 1200 پروژه به 800 پروژه رسید.

وی خاطرنشان کرد: به همت دولت سیزدهم و مشارکت مردم، خیرین، بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی و... اکنون از مرز 153 همت گذشتیم و انتظار دارد در افق 1404 به 224 همت برسیم.
رئیس جهاد دانشگاهی گلستان از انتشار 6 کتاب خبر داد و افزود: در آیین اختتامیه جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب با عنوان «ما تمدن سازیم» یکی از کتاب‌ها رونمایی می‌شود.
ابراهیم شهبازی از اشتغالزایی 2 هزار و 379 نفر در مشاغل خانگی در گلستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در اشتغالزایی به یک فرآيند متوازن دست یافتیم.
به گزارش زنان ایران، در جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب تعداد 2 هزار و 510 اثر مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد 231 نفر از 24 استان و کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان در این جشنواره شرکت کردند.
در این جشنواره در بخش تیتر به ترتیب آقای وحید حاج سعیدی، آقای ابراهیم شریفی و خانم سید فهیمه هاشمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و خانم مرضیه حافظی از لرستان شایسته تقدیر شد.
در بخش گزارش آقای علی قاسم‌خانی رتبه نخست، خانم‌ها زهرا قزل سفلی و اعظم قهرمانی به طور مشترک رتبه دوم و خانم شریفی رتبه سوم و محدثه گرجی شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله آقای محمدرضا بهرامی، آزیتا یوسفیان به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و محسن علیپور حمیده ترابی به صورت مشترک شایسته تقدیر شدند.
در بخش فیلم و کلیپ رتبه دوم به آقای عباس بهرامی و رتبه سوم به طور مشترک به آقایان رامین بشرویه و امین سیاه بالایی تعلق گرفت.
در بخش پادکست آقای عباس رسول آبادی، خانم لطیفه دوجی و آقای سیف الله صادقی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش تحلیل و بررسی یادداشت از خانم فاطمه عبدی و در بخش گزارش تصویری ااز آقای علی دهقان تقدیر به عمل آمد و در بخش شعر آقای حسین عبدی رتبه اول، آقای احمد رفیعی و خانم طیبه شهسوار به طور مشترک رتبه دوم و خانم عمادلو رتبه سوم را به خود اختصاص داد
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سمیرا رجبی، خبرنگار زنان نیوز، نقش بانوان تمدن ساز، دومین جشنواره ملی تخصصی رسانه ای تقریب ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو