مشارکت مردم کردستان در انتخابات پرشور و معنادار خواهد بود

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با بیان اینکه بانوان کردستانی میدان‌دار انتخابات 12 اسفندماه هستند، گفت: مردم کردستان به ویژه بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو بسیار پررنگ خواهد بود و مشارکت پرشور و معناداری را رقم خواهند زد.
مشارکت مردم کردستان در انتخابات پرشور و معنادار خواهد بود
1402/11/12 - 11:38
تاریخ و ساعت خبر:
189770
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، زینب زاله صبح امروز در جلسه کمیته سیاسی انتخابات بانوان استان کردستان اظهار کرد: مشارکت ضعیف در انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس ضعیف را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه بانوان حاضر در جلسه از بانوان تاثیرگذار استان هستند و همواره در برنامه‌های مختلف امور بانوان مشارکت تاثیرگذار داشته‌اند، تصریح کرد: هرکس در حد توان باید نقش خود را در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو ایفا کند و قطعا بانوان کردستانی میدان دار انتخابات 12 اسفندماه هستند.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش و ضرورت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود براساس دیدگاه قرآن گریزی زد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایید هیچ قومی به تغییر و رشد دست پیدا نمی‌کنند مگر در امور مشارکت داشته باشد.
وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما بر مبنای دو اصل جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده است و مردم همواره نقش مهم و تعیین کننده ای در اداره و پیشبرد اهداف این نظام داشته‌اند.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان اضافه کرد: انتخابات پرشور، مشارکت متکاثر ملی و فراگیر را به وجود می‌آورد و بسیاری از آرمان‌هایی که مد نظر نظام و ملت است تحقق می‌بخشد.
زاله با عنوان اینکه حکم شرکت در انتخابات حکم جهاد است، گفت: مقام معظم رهبری به کرات فرمودند هرجا مداخله دشمن باشد و باید با دشمن مقابله کنیم حکم جهاد دارد و انتخابات نیز مشمول این مهم است.
وی تصریح کرد: در کشوری که داعیه‌دار جمهوریت و دموکراسی است برگزاری بیش از 40 انتخابات مختلف مصداق واقعی مشارکت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری هاست.
وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان در زمان برگزاری انتخابات گفت: امروز بیش از هر زمانی برای مقابله با هجمه‌های تبلیغی دشمنان نیازمند تبیین هستیم، ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیرات آن در اقتدار کشور باید به خوبی تبیین شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با تاکید براینکه چهار مولفه مهم رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت از ضرورت‌های مورد توجه در انتخابات است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، گفت: دعوت به شرکت در انتخابات حکم جهاد و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این مشارکت پیامدهای مختلفی را در توسعه همه جانبه استان به دنبال خاهد داشت.
وی اضافه کرد: طی یکی دو سال اخیر گام‌های توسعه ای با عزم جهادی مدیریت استان انجام شده که زمینه امیدآفرینی را به دنبال داشته است.
وی گفت: حماسه حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور که نشان از بصیرت آنهاست توقع در خلق حماسه‌های بزرگ را از استان بالا برده است.
وی عنوان کرد: قطعا در انتخابات اسفند ماه امسال نیز شاهد حماسه حضور بی نظیر مردم فهیم، بصیر و انقلابی این استان خواهیم بود و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح‌ترین زمینه را برای مجلس قوی فراهم خواهند کرد.
وی اذعان کرد: قطعا نقش بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیشرو بسیار پررنگ خواهد بود و هجمه های دشمنان را بار دیگر نقش برآب خواهند کرد.
وی گفت: بانوان در پیروزی، تثبیت و توسعه نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته اند، پیشنه تاریخی حضور سرنوشت ساز بانوان ثابت کرده که همواره این قشر تاثیرگذار میدان‌دار انتخابات پیش رو خواهند بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کردستان، انتخابات، مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان، زاله ، حضور حداکثری ، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مدیریت جهادی ، حماسه حضور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو