گلستان، در مسیر پیشرفت و توسعه است/ نرخ مشارکت اقتصادی در گلستان به میانگین کشوری رسید

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که گلستان در مسیر رشد، پیشرفت و توسعه قرار دارد.
گلستان، در مسیر پیشرفت و توسعه است/ نرخ مشارکت اقتصادی در گلستان به میانگین کشوری رسید
1402/11/17 - 15:01
تاریخ و ساعت خبر:
189782
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، علی محمد زنگانه ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت گلستان در کشور مثال‌زدنی است و اعلام برائت میکنیم از هرکسی که درصدد برهم زدن وحدت مردم گلستان هستند مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سنگ تمام گذاشتند.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم تصریح کرد: انعکاس خدمات رئیس جمهور برای تقویت امید و ایمان در مردم قابل تقدیر است اکنون که شاهد پیشرفت و توسعه در گلستان هستیم باعث خرسندی است.
استاندار گلستان ابراز کرد: نخبگان، علما، دانشجویان و دانش آموزان و بالاخص اصحاب رسانه گلستان نشان دادند که سرآمد بصیرت هستند که باید از آنها تقدیر کنیم.
زنگانه خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت گلستان از منفی 5.7 درصد به 3.3 درصد رسید و اکنون شاهد ارتقای رشد در استان هستیم و این رشد متوازن است در محورهای اصلی صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی جزو سه استانی است که رشد مثبتی دارد.
وی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در گلستان به میانگین کشور رسید نرخ بیکاری رو به بهبود است و نرخ اشتغال بانوان و جوانان بسیار خوب است.
استاندار گلستان گفت: ما می‌توانیم تا افق 1404به 224 همت سرمایه‌گذاری برسیم و کیک اقتصادی استان بزرگ می‌شود.
زنگانه افزود: منابع موجود در گلستان به صورت عادلانه‌تری توزیع می‌شود که بر اساس ضریب جینی از 36 صدم به 34 صدم رسیدیم که جای خرسندی است.
زنگانه با بیان اینکه تمرکز زدایی در توزیع عادلانه بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: گروه‌های کور پروژه‌های بزرگ در استان در حال شکسته شدن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از احیای 137 واحد راکد در این استان خبر داد. سیدمحمد دهنوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر و تجلیل از اصحاب رسانه در دومین سفر رئيس جمهور به گلستان صورت گرفت، اظهار کرد: 137 واحد راکد در گلستان احیا شده است.
وی از اصحاب رسانه برای انتشار خوب سفر دوم ریاست جمهوری به گلستان تقدیر کرد و گفت: باید بگویم بخشی از این آرامشی که امروز آن را تجربه میکنیم را مدیون تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه و انعکاس اخبار امیدآفرین آنها هستیم.
دهنوی خاطرنشان کرد: گلستان رتبه 31 در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی از به خود اختصاص داده است.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استاندار گلستان، پشرفت و توسعه استان گلستان، مشارکت اقتصادی ، تجلیل از اصحاب رسانه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو