قوام و ثبات یک خانواده به زن آن خانواده است

دشمن با شعار فمینیسم به میدان آمد و زن را به عرصه اجتماع کشید تا از او بهره‌وری ابزاری و جنسی کند. زن تبدیل به جز لاینفک تبلیغات کالاها شد و ابزاری برای لذت جویی و کامجویی مردان
قوام و ثبات یک خانواده به زن آن خانواده است
1402/11/23 - 14:24
تاریخ و ساعت خبر:
189798
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ زن به عنوان شیرازه و نخ تسبیح زندگی محسوب می‌شود، چه بسا خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی مردان در آن حضور ندارند یا فوت شده یا در زندان هستند یا دچار اعتیاد و بیماری. اما این خانواده‌ها با تمامی مشکلات هنوز پابرجا هستند در حالی که خانواده‌ای که در آن مادر وجود ندارد اعضای آن، چنان دانه‌های تسبیحی که پاره شده است پراکنده شده‌اند.
غرب این موضوع را به خوبی می‌داند که قوام و ثبات یک خانواده به زن آن خانواده است و برای نابود کردن آن خانواده باید زن را به ابتذال کشید. باید کاری کرد که زن، نقش مربی بودن و انسان سازی خود را فراموش کرده و به دنبال ساخت ماشین و ابزار و اجناس مختلف در کارخانه‌ها باشد.
به جای اینکه به دنبال تربیت نسلی پاک و سالم باشد به دنبال اغواگری و تن نمایی باشد.
به جای اینکه به نیاز درونی و فطری خود که مربی بودن و مادر بودن است و انتشار حس محبت و دوست داشتن است، این میل را در خود سرکوب کرده و یا در عوض به جای فرزندآوری به دنبال نگهداری از حیوانات باشد.
دشمن با شعار فمینیسم به میدان آمد و زن را به عرصه اجتماع کشید تا از او بهره‌وری ابزاری و جنسی کند. زن تبدیل به جز لاینفک تبلیغات کالاها شد و ابزاری برای لذت جویی و کامجویی مردان.
زن غربی هرگز قدر و منزلت خود را ندانست و نمی‌داند آن هایی که با اسلام آشنا می‌شوند تازه متوجه ظلم بزرگی که به آن ها شده است می‌شوند.
به امید روزی که همه زن‌ها به ارزش و اعتبار ذاتی و خدادادی خود پی برده و خود را از دایره تن نمایی و اغواگری خارج کرده و به دایره حیا و عفت و پاکدامنی پناه ببرند.
یادداشتی از: زهره رسولی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده، زن ،غرب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو