استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری زنان ایران:

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان وحدت و قدرت نمایی مردم ایران است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مشارکت بالا در انتخابات نمونه ای از قدرت نمایی و نشان دادن وحدت به دشمنان و دوستانی است که دل در گرو بیگانگان دارند و ضربه محکمی به یاوه گویی دشمنان است.
مشارکت حداکثری در انتخابات نشان وحدت و قدرت نمایی مردم ایران است
1402/11/22 - 11:14
تاریخ و ساعت خبر:
189812
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ حجت الاسلام امیرحسین شاهی آشتیانی استاد حوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام آشتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان با اشاره به آیات اول سوره مائده که بر داشتن اتحاد و انسجام تاکید کرده است، گفت: برای اینکه بخواهیم در هر امری موفق باشیم، لازمه آن همفکری و‌ هم دلی است. به عبارتی در مورد آن موضوع اتحاد داشته باشیم و از آن نیز حمایت کنیم.
وی ادامه داد: اکنون برای اینکه بتوانیم کشوری موفق و رو به پیشرفت داشته باشیم باید از تفرقه دوری کنیم تا به سلامت به قله پیشرفت برسیم.
استاد حوزه و‌ دانشگاه تصریح کرد: همانطور که در اوایل انقلاب مردم با رهبری امام خمینی (ع) متحد شدند و شاه را با کوله باری از ظلم و فساد و ستم از کشور بیرون کردند. اکنون نیز نوبت اتحاد و همدلی مردم به رهبری مقام معظم رهبری آیت الله امام خامنه ای است.
حجت الاسلام شاهی آشتیانی گفت: نمونه ی دیگر از اتحاد و انسجام مردم ایران، در دفاع مقدس اتفاق افتاد. با وجود اینکه انقلاب نوپایی شکل گرفته بود اما مردم ایران در برابر ابر قدرت جهانی ایستادند و یک وجب از خاک را به دشمن واگذار نکردند.
وی در ادامه افزود: اگر اکنون به پیشرفت هایی رسیده ایم؛ مهمترین دلیل آن ایمان و اعتماد مردم به ولایت فقیه و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.
امام جماعت مسجد حسنی با اشاره به وابستگی ایران در تمامی حوزه ها به بیگانگان در زمان قبل از انقلاب، اظهار کرد: قبل از انقلاب به پزشکان خارجی وابسته بودیم و پزشکان خارجی در ایران حضور داشتند. اما اکنون ایران در بسیاری از شاخص‌های پزشکی در دنیا جزو کشورهای پیشرفته به شمار می آید. به نحوی که در پزشکی رتبه ۱۵ و در داروسازی رتبه ۷ دنیا را دارد.
وی افزود: امروزه پیشرفت های فوق العاده در صنعت فضایی، پزشکی و ساخت واکسن های کرونا و تولید داروهای خاص در ایران انجام می شود. در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشتیم. تا حدی که ابرقدرت های جهان درخواست خرید تسلیحات نظامی را دارند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به افزایش موفقیت زنان در حوزه های مختلف پس از انقلاب، تصریح کرد: طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد؛ کشور ایران رتبه اول برابری تحصیلی و عدالت آموزشی بین دختران و پسران را دارد.شاخص امید به زندگی در بین بانوان جامعه از سن ۴۴ سال دوران قبل از انقلاب به سن ۷۷ سال رسیده است.
حجت الاسلام شاهی آشتیانی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: یکی از جلوه هایی که می توانیم اتحاد خود را به مردم جهان نشان دهیم؛ حضور پرشور در انتخابات است.
استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات نمونه ای از قدرت نمایی و نشان دادن وحدت به دشمنان و دوستانی است که دل در گرو بیگانگان دارند و ضربه محکمی به یاوه گویی دشمنان است.
خبرنگار: زهرا بختیاری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات ، وحدت، مشارکت،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
V
آرشیو