فرماندار ویژه زابل خبرداد:

افتتاح نخستین پارک بانوان در سیستان

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: نخستین پارک استاندارد و اختصاصی بانوان حوزه سیستان با مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع به همت شهرداری و شورای اسلامی زابل افتتاح شد.
افتتاح نخستین پارک بانوان در سیستان
1402/11/18 - 17:34
تاریخ و ساعت خبر:
189841
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، علیرضا ملاشاهی فرماندار ویژه زابل در آیین افتتاحیه پروژه بزرگ پارک بانوان حوزه سیستان اظهار کرد: وسعت بالا، فضای سبز مفرح، امکانات ورزشی مختلف و فضاسازی امن و ایمن برای بانوان، شاخصه‌های این پارک استاندارد است که آن را در سطحی به مراتب بالاتر از مجموعه‌های نظیر خود قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه این پارک شامل هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضا است، افزود: یکی از مهمترین نیازهای بانوان، توجه به اوقات فراغت، سلامت روحی و جسمی آنهاست و در همین راستا نیز پارک بانوان برای نخستین بار در حوزه سیستان ساخته شده است.
فرماندار زابل ادامه داد: در این شهرستان فعالیت‌های عمرانی بسیار خوبی شکل گرفته و روند ارتقا سرانه‌ها و زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی سرعت پیدا کرده است.
به گزارش خبرگزاری زنان ایران ، پارک بانوان منطقه سیستان بعنوان اولین پارک ویژه بانوان فرهیخته سیستانی در زمینی به مساحت هفت هزار و۵۰۰ مترمربع در خیابان هامون شهرستان زابل با امکاناتی شامل فضای سبز، پیست دوچرخه سواری،‌پیست های پیاده روی، فضاهای نشیمن و استراحتگاهی، آبنما، غرفه‌های صنایع دستی، فضای مادر و کودک ،توسط شهرداری زابل با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرماندار ویژه زابل، افتتاح نخستین پارک بانوان، پارک بانوان زابل، شورای اسلامی شهر زابل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو