همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

محفل ادبی با حضور بانوان شاعر و نویسند در زاهدان برگزار شد

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل ادبی با حضور بانوان شاعر و نویسند در زاهدان با سخنرانی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد
محفل ادبی با حضور بانوان شاعر و نویسند در زاهدان برگزار شد
1402/11/18 - 17:34
تاریخ و ساعت خبر:
189842
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: بی شک نقش بی بدیل و موثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است، زنان در جریان نهضت امام راحل با عنوان پیرو ولایت در نقش مادر و همسر به پیروزی انقلاب کمک کردند.
وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی تاکید داشتند ما مفتخریم که بانوان و زنان، پیر و جوان در صحنه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند.
ابراهیمی گفت : فرهنگ و هنر از عرصه های بسیار موثر و تاثیرگذاری هست که در نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و حمایت از زنان شاعر و نویسنده وجود داشته ، هنرمندان برای ادامه دادن فعالیت خود در عرصه هنری به ویژه چاپ آثار فاخر و ماندگار ادبی باید مورد حمایت و تشویق قرار گرفته اند.
ابراهیمی به نقش مهم شاعران و نویسندگان بر رویکردهای اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: شعر یکی از مهمترین ابزارها و مؤلفه‌های تاثیرگذار در تلطیف فضای جامعه به شمار می‌رود.
وی با اعتقاد به اینکه ترویج هنر با تعلیم هنر متفاوت است، بیان کرد: تعلیم هنر را می‌توان به دست اساتید مختلف سپرد اما مسئولان برای ترویج هنر به ویژه شاعری و نویسندگی باید وسواس بیشتری به خرج بدهند. همچنین باید برنامه‌های ویژه‌ای با حضور شاعران و نویسندگان برجسته زن سیستان و بلوچستان به صورت مستمر برگزار شود و با بهره‌گیری از شاعران و نویسندگان برجسته به جذب و پرورش جوانان بویژه بانوان مستعد بپردازیم و به افزایش انگیزه در جوانان فعال در این عرصه کمک کنیم.
به گزارش زنان ایران : در پایان این محفل ادبی از بانوان نویسنده و شاعر برجسته سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زاهدان، محفل ادبی ، بانوان شاعر زاهدان، بانوان نویسنده زاهدان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو