معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان

دشمن با همه قدرت در جنگ شناختی پای کار آمده است/ما باید سیستان و بلوچستان را با همین جوانان و نوجوانان بسازیم

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه همایش رأی ویژه دانش آموزان دختر و پسر ناحیه ۲ زاهدان با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات چهار مولفه مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید مدنظر قرار گیرد؛ گفت: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم و با انتخاب صحیح و مشارکت حداکثری قدرتمان را به نمایش می‌گذاریم.
دشمن با همه قدرت در جنگ شناختی پای کار آمده است/ما باید سیستان و بلوچستان را با همین جوانان و نوجوانان بسازیم
1402/11/17 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
189843
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار درحاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت : سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوان و بی‌نظیری در شاخص‌ها و حوزه‌های مختلف دارد و تبدیل این ظرفیت‌ها به ثروت نیازمند نیروی انسانی متبحر و کارآمد است.علم باید ثروت آفرین باشد و علم و ثروت، دوگانه ی مکمل و متمم یکدیگرند.
شریفی گفت: خلاء بزرگ در استان، عدم اجرای مصوبات سفر سال ۱۳۸۱ مقام معظم رهبری بود که متاسفانه چهره استان را چندین سال عقب نگه داشت.
و به لطف الهی جبران این عقب ماندگی ها، در دستور کار قرار گرفته و بدون همراهی جوانان و نوجوانان به ویژه در دستگاه تعلیم و تربیت که دارای نیروی جوان، با انگیزه، فعال و توانمند است؛ میسر نخواهد بود. و امروز جامعه نیاز به نگاه خلاقانه و نوآورانه جوانان در مسیر توسعه دارد.
وی بیان داشت: دشمن به دنبال القا موضوع اختلاف نسل جدید با نسل حاکم و گذشته است و در این مسیر از خود بدبخت پنداری و خود تحقیری بهره‌گیری می‌کند که بگوید شما نمی‌توانید. در جنگ شناختی، دشمن با همه قدرت پای کار آمده و به دنبال تاثیرگذاری در بین مردم و نسل کنونی است و همیشه از مشکلات و چالش‌ها می‌گوید؛ در این جنگ خبری از بیان موفقیت‌ها و دستاوردها نیست.
شریفی اظهار داشت: بینش، بصیرت، هوشیاری، اعتماد به نفس و احساس تعلق ملی جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است؛ ما باید سیستان و بلوچستان را با همین جوانان و نوجوانان بسازیم و به دنبال پیشرفت همه جانبه این سامان باشیم و حضور نسل جوان امروز در این مسیر تاثیرگذار خواهید بود.
و باید همگان بدانند که غفلت در استفاده از ظرفیت‌های موجود، خسران را به دنبال دارد؛ باید در پی تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در بین مردم باشیم.
وی افزود : در عرصه انتخابات چهار مولفه مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید مدنظر قرار گیرد؛ما در انتخابات شرکت می‌کنیم و با انتخاب صحیح و مشارکت حداکثری قدرتمان را به نمایش می‌گذاریم؛ در این گذر مجموعه آموزش و پرورش با ظرفیت نامحدودی که در اختیار دارد می‌تواند در جلب مشارکت و حضور گسترده آحاد مردم به نحو مطلوب و شایسته‌ای نقش آفرینی کند.باید رای دهیم که دشمن بداند ما هستیم و حضور داریم و خواهیم بود و هیچگاه باور، ایمان ، اعتقاد و آرمان هایی انقلاب را زیر پا نخواهیم گذاشت.
وی افزود: قطعاً جمهوری اسلامی برای دشمنان مهم است و از بودن و جلو رفتن این نظام وحشت دارند؛ جمهوری اسلامی نه ظالم است نه مظلوم، حامی مظلوم است در هر کجای جهان که باشد و پشتیبان تمام قد محرومان و مستضعفان بوده و خواهد بود.
وی ادامه داد: خیلی از بزرگان ما به میدان نبرد رفتند و شهید شدند تا ما بمانیم و زندگی کنیم؛ اما زندگی با عزت و شرف و در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهدا،نوع کنشگری ما در نظم نوین جهانی مهم و تاثیرگذار است و باید به نحو مطلوبی نقش آفرینی کنیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان، جنگ شناختی، حضور حداکثری در انتخابات، دفاغ از مظلوم ، حمایت از مظلومان جهان، بصیرت افزایی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو