نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ؛

دستاوردهای انقلاب در خصوص جایگاه زنان درجامعه اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برتکریم ایام دهه فجر درطول سال و تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه جایگاه زنان درجامعه اسلامی برای نسل جوان تأکید کرد.
دستاوردهای انقلاب در خصوص جایگاه زنان درجامعه اسلامی برای نسل جوان تبیین شود
1402/11/20 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
189895
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با اعضای کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان غربی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی این قابلیت وجود نداشت که بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور پرنگ داشته و فعالیت کنند و طرح مباحث به صورت صریح از سوی این قشر، در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه تمام هویت و دارایی کشورمان مدیون انقلاب اسلامی است و نباید در این رابطه ساده‌انگاری کرد گفت:وقتی به انقلاب اسلامی و احکام اسلامی نگاه می‌کنیم، اسلام برای جایگاه زن اهمیت قائل شده است تا بتوانند توانمندیهای خودرا در زمینه های مختلف ارئه کنند، لذا باید دستاوردهای انقلاب در خصوص جایگاه زنان درجامعه اسلامی برای نسل جوان بدرستی تبیین شود.
وی در ادامه تصریح کرد: باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کرده و آن را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم چون در تمامی کشورهای دنیا نیز حوادث خود را زنده نگه داشته و به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند و مراسمات خود را جشن گرفته و احیاء می‌کنند و اجازه از بین رفتن هویت را نمی‌دهند بلکه به آیندگان منتقل می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دهه فجر به عنوان "ایام‌الله" مطرح است گفت: بی‌تردید نباید دهه فجر را تنها به این ایام محدود کرد. باید پیروزی انقلاب اسلامی را که معجزه خداوند بوده بیش از پیش قدر دانست و در کنار برگزاری فضای بانشاط اجتماعی در ایام الله دهه فجر، تبیین لازم برای جوانان و نوجوانان در مسیر نکوداشت و اهمیت این جایگاه انجام شود و وضعیت قبل از انقلاب , و دستاوردهای بعداز اتقلاب برای نسل آینده تبیین شود.

وی بیان کرد: باید به جشن‌های دهه فجر از روی اعتقاد و باور ورود کرده و به نسل آینده منتقل شود و در این راستا خوشبختانه هم‌اکنون دست دخالت دشمن در امور داخلی کشورمان کاملا قطع شده و کشورمان در تمامی زمینه‌ها مستقل تصمیم می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر بانوان دست به دست هم داده و یک جبهه واحد را تشکیل دهند هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند و فضا و شرایط در جمهوری اسلامی ایران نیز به گونه‌ای است که هر اقدامی که بخواهند می‌توانند انجام داده و خواسته خود را به کرسی بنشانند.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آذربایجان غربی، جایگاه زنان، تبیین، دهه فجر، ولی فقیه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو